Datakabel til 6210
Fra : Kai Hoffmann

Dato : 15-06-01 17:35

Davs.

Nu har jeg prøvet med et par af de uoriginale datakabler til en 6210, og må
erkende de virker ikke. Det siges at man kan være heldig med nogen af dem,
men ikke mig. Har købt et originalt kabel idag, og det virker bare uden
problemer.

Det jeg så får ud af det, køb det rigtige med det samme. Det virker bare.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : JK

Dato : 15-06-01 19:00

Ja det gør jeg altid. Lidt dyere men virker altid.

JK

Fra : Devoted

Dato : 17-06-01 15:47

Vi sælger uoriginale datakabler til 3210,3310( F/M bus ) og Ericsson 2618.
Det er meget muligt at i har været uheldige, men vi har solgt en hel del, og
har ikke oplevet at der var fejl på nogen. ( 7-9-13)
Jeg ved ikke hvor jeres er købt, men jeg tror at i bare har været en af få
der har fået en med fejl.
Blot en lille komentar.
--
Mvh..Søren

http://www.kabelsalg.subnet.dk/
Danmarks billigste kabler & vibratorer

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 17-06-01 17:02

Davs.

> [...]
> har ikke oplevet at der var fejl på nogen. ( 7-9-13)
> Jeg ved ikke hvor jeres er købt, men jeg tror at i bare har været en af få

Øh, hvad har det med 6210 at gøre?

> Blot en lille komentar.

Tja, eller var det ren reklame?

Fra : Devoted

Dato : 17-06-01 17:54

Der blev diskuteret kvalitet af datakabler. Jeg påpegede blot at jeg tror at
de har været uheldige, ikke andet.