wild thing, på dansk
Fra : Gizmoduck

Dato : 15-06-01 15:37

der var for en hel del år siden en dansk cover(nogen vil sige parodi)
på the Troggs' Wild thing, som simpelt hen hed vild ting, eller sådan
noget. er der nogen der ved hvem der lavede den? og et sted hvor man
kan få fat i den (måske et lille upload til dk.binaer.musik fra en af
jer) så har jeg en kammerat der bliver meget glad :)

Gizmoduck

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 15-06-01 16:02

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message
> der var for en hel del år siden en dansk cover(nogen vil sige parodi)
> på the Troggs' Wild thing, som simpelt hen hed vild ting, eller sådan
> noget. er der nogen der ved hvem der lavede den?

Var det ikke Ib Grønbæk der lavede den?

--
Morten Bock - Musiker - 22år
"Finder det altid mere interessant at svare folk, hvis jeg ved en lille

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 15-06-01 17:00

Reverend Gizmoduck <gizmoand@nospamworldonline.dk>, High Priest of
Bollocks Talking mumbled:

> [...]
>kan få fat i den (måske et lille upload til dk.binaer.musik fra en af
>jer) så har jeg en kammerat der bliver meget glad :)

Georges bureau.

Vild ting. Do får mi hjært te å ræng.

Fra : Gizmoduck

Dato : 15-06-01 17:50

On Fri, 15 Jun 2001 16:00:01 GMT, thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk
(Thomas Lund Hansen) wrote:

>Georges bureau.
>
>Vild ting. Do får mi hjært te å ræng.

Det var den, er der nogen der har den til at ligge som mp3? den kan
sandsynligvis bestille via bibliotek.dk eller lignende, men det var
planen at vi skulle bruge den til noget sjov til vores dimission i
næste uge. så hvis der er en af jer der gider poste den i
dk.binaer.musik eller maile den direkte til mig, så ville det være
rigtig lækkert :)

Fra : Søren Rohde

Dato : 16-06-01 08:39

Var Georgs Bureau ikke noget lokalradio-påfund, som aldrig blev udgivet? Da
de hittede med Vild Ting og Barfod´ ("du ska gå barfod, baf- bar- bar-
barfod") spurgte jeg efter den i en pladebutik og blev hånet ud derfra. Jeg
mener at have hørt at den blev lavet af nogle folk fra en jysk lokalradio.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-06-01 12:36

On Sat, 16 Jun 2001 09:38:38 +0200, "Søren Rohde"
<soren_rohde@get2net.dk> wrote:

> [...]
>mener at have hørt at den blev lavet af nogle folk fra en jysk lokalradio.

Jeg mener den er blevet udgivet, en af mine klassekammerater har set
den på en lp hos en af hans bekendte, men han har ikke lp'en mere i
dag :(

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 16-06-01 12:15

> [...]
af
> jer) så har jeg en kammerat der bliver meget glad :)

Vild ting - du får mit hjerte til at ringe . . .

Bandet hed vist Georgs Bureau - jeg tror vi taler 1986-87.

Mvh
Anders B

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 19-06-01 22:28

On Sat, 16 Jun 2001 13:14:44 +0200, "Anders Bro Bystrup" <andersb@deletethis.stofanet.dk> wrote:

>Bandet hed vist Georgs Bureau - jeg tror vi taler 1986-87.

Jeg er sikker på at det er tidligere. Senest 1985.

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 16-06-01 14:55

Så er den her på MP3 , bliver uppet i dk bin musik netop nu

Velbekommer

Janner

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-06-01 14:58

On Sat, 16 Jun 2001 15:55:14 +0200, ":-:Janner®:-:" <ask@me.com>
wrote:

>Så er den her på MP3 , bliver uppet i dk bin musik netop nu
>
>Velbekommer
>
>Janner

kanon, tak skal du ha' *s*

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 16-06-01 15:19

Det hold da dæleme også kanon hårdt med stampe den op , men så mangler vi
oxo den der Lola de lavede he he dne var også sjov , der søges videre
når tiden er der ..... imens nyder vi Wild Ting og bliver nostalgiske

Janner

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-06-01 15:58

On Sat, 16 Jun 2001 16:18:48 +0200, "¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)" <ask@me.com>
wrote:

> [...]
>oxo den der Lola de lavede he he dne var også sjov , der søges videre
>når tiden er der ..... imens nyder vi Wild Ting og bliver nostalgiske

hvor fik du fat i den henne? jeg kan se på id3 taggen at det er en gut
der kalder sig selv brutalis der har rippet den fra vinyl...han har
måske også resten af pladen?

Fra : Søren Rohde

Dato : 16-06-01 20:02

I så fald ser vi gerne både lola og Barfod´ på dk.binaer.musik

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Gizmoduck <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1usmitc979704d9bu4mpkm536r1bm3kn95@4ax.com...

Fra : LaPPe

Dato : 21-06-01 19:02

Er der ikke én, der gider reposte den eller bare sende den til mig???

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 17-06-01 16:38

Hvordan samler man sådan en spandfuld mp3 filer til en lang fil??

Fra : Søren Rohde

Dato : 20-06-01 18:13

Marker alle filerne og højreklik. Vælg "kombiner og afkod". Det kan være du
skal gøre det et par gange hvis den går i stå, men det skal nok virke!

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Poul Erik Dyreborg <poulerik.dyreborg@ikast.mail.telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b2ccdf0$0$258$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Casio

Dato : 16-06-01 23:21

> Så er den her på MP3 , bliver uppet i dk bin musik netop nu

Jeg har ikke kunne komme på dk.binaer.musik i flere måneder nu! Jeg har TDC
Internet.... Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Findes der nogle andre
servere?

....og NEJ! Jeg skifter IKKE til Cybercity!

--
Casio

Fra : Søren Rohde

Dato : 17-06-01 07:58

Nej for guds skyld nej - gør endelig ikke det!

Jeg har selv spurgt om problemet i dk.edb og fået nedenstående svar.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

----

(fra dk.edb vedr. bianer ng.):

Findes ikke på nogen af de servere, brug test.news.tele.dk

Hvis man vil holde sig orienteret om TDCs newsservere, så er det en
god ide at følge med i news:tele.internet og

med venlig hilsen
Knud

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 18-06-01 21:02

"Casio" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> servere?
>
> ...og NEJ! Jeg skifter IKKE til Cybercity!

Det behøver du heller ikke, bare brug den rigtige
newsserver....dk.binaer.ogaltmuligtforskelligt ligger på test.news.tele.dk.
Følg evt. med i tele.internet.news-service, så får du styr på hvilke af TDC
vakkelvorne servere der kører...

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634

Fra : LaPPe

Dato : 17-06-01 19:40

Hej, kan jeg ikke få en kopi af VILD TING?

Har ikke adgang til dk.binaer

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk