www.bonsaikitten.com
Fra : Peter Bromley

Dato : 15-06-01 14:03

Under nyheder på www.1klik.dk var der en artikkel, der omhandlede en
hjemmeside der vejleder folk til at proppe katte og killinger i små glas,
for at hindre væksten:

Ifølge 1klik er der mulighed for at det drejer sig om en Joke. Jeg håber (og
tror) at det er rigtigt, da alt andet er er grusom dyremishandling (samt at
der er elementer som jeg ikke tror på). Jeg håber blot at der ikke er nogen
syge individer, der får den vandvittige idé, at følge op på det, og prøve
selv!

Bare det at lave sådan en side er da sygt! Hvad mener i?

Den omtalte side kan ses på:
www.bonsaikitten.com

Peter!
(Medlem af kattens værn)

--

Endnu et offer for TeleDK

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-06-01 14:34

Hej Peter

Siden har været meldt til FBI, og det er en syg joke

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Peter Bromley

Dato : 15-06-01 16:21

Ja, jeg vidste godt at den var meldt til FBI.

Men derfor er det aligevel sygt, og jeg er stadig bange for at det kunne få
nogle sygelige folk til at prøve selv. Man ved sgu aldrig, hvis folk ka'
finde på at begå selvmord eller vold, pga nogle sangtekster, så ka' folk vel
også finde på at proppe killinger på glas, efter at ha set en hjemmeside.
Den virker ret overbevisende.

Peter!

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-06-01 19:39

Vi er helt enige, men ligemeget hvor ofte man har fået udbyderen til at
fjerne sitet, er det oppe igen