dyrlæge i Århus
Fra : thessie

Dato : 20-05-06 13:16

Hejsa
Ja det er sådan at vores lille hankat snart skal til dyrlæge og derfor
vil jeg gerne høre fra jer, hvor er der en god dyrlæge i Århus - og
meget gerne i sydenden (Viby J) da jeg ikke gerne vil have ham med
gennem hele byen??

En anden ting hvad skal jeg forvente en kastration, vaccinatoin og
chipning kommer til at koste?

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 20-05-06 13:22

Dyrlægen i tranbjerg

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Steen Suder

Dato : 20-05-06 20:18

Arne Rasmussen wrote:

> Dyrlægen i tranbjerg

Jep, enig.

<http://finndyredoktor.dk/>

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 13:32

> [...]
> vil jeg gerne høre fra jer, hvor er der en god dyrlæge i Århus - og
> meget gerne i sydenden (Viby J) da jeg ikke gerne vil have ham med

Jeg vil anbefale Aarhus Dyrehospital, som ligger oppe ved Øllegårdsvej
(JYSK, Ford)
Jeg bruger dem selv, og er glade for deres service og hjælp til mig og
Buster.

> En anden ting hvad skal jeg forvente en kastration, vaccinatoin og
> chipning kommer til at koste?

En chipning koster ca 650 svjh, kastration og ørekærkning kender jeg ikke
prisen på..

Louise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-06 20:24

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg vil anbefale Aarhus Dyrehospital, som ligger oppe ved
> Øllegårdsvej (JYSK, Ford) Jeg bruger dem selv, og er glade for deres

Dem er vi også meget glade for. Nu bruger vi dem godt nok til en hund,
men hun springer ud af bilen, og løber logrende ind og hopper selv op
på bordet. Og det til trods for at der altid har været noget alvorligt
med hende. Tre øjenoperationer og en trædepude der var skåret midt
gennem.

Personalet virker kompetent og de er glade for dyr og behandler dem
som en hund/ven og ikke som en ting. Der er masser af klap og
beroligende ord og god tid til at forklare ting.

http://www.aarhusdyrehospital.dk/

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven