tysk parring
Fra : Battlefield´s

Dato : 18-05-06 17:13

Hej
Jeg har, i forbindelse med en parring med en tysk hankat, brug for at vide
hvad følgende hedder på tysk:
Kryptorkid attest
Navlebrok attest

Er der mon nogen, der kan hjælpe?
Hilsen Vibeke

Fra : Ida

Dato : 19-05-06 08:27

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har, i forbindelse med en parring med en tysk hankat, brug for at vide
> [...]

Hej Vibeke

Navlebrok hedder 'Nabelbruch' , men jeg kan ikke lige på stående fod komme
på det tyske ord for kryptorkid.
På engelsk hedder det 'Chryptorchidism' - kan det hjælpe ?

Ida

www.maine-coons.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 19-05-06 07:59

"Ida" <corkycoon@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på det tyske ord for kryptorkid.
> På engelsk hedder det 'Chryptorchidism' - kan det hjælpe ?

Babelfish.Altavista.com oversætter det til Chryptorchidism, men det kan også
være fordi den ikke kender ordet.

Men jeg er sikker på at tyskerne kender den engelske betegnelse, det lyder
som et medicinsk fagudtryk, der næppe er blevet germanificeret til
ukendelighed.

Leif

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-05-06 13:08

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men jeg er sikker på at tyskerne kender den engelske betegnelse, det lyder
> som et medicinsk fagudtryk, der næppe er blevet germanificeret til

Hej
Tusind tak for hjælpen, begge to
Hilsen Vibeke, der håber tyskerne forstår hvad jeg mener

Fra : Ida

Dato : 19-05-06 08:27

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda