udstilling i fredericia....
Fra : Sabina H.

Dato : 17-05-06 20:23

jeg ville bare lige høre, hvor mange kommer til udstillingen i fredericia
her i weekenden den 21/22 maj??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-05-06 21:24

Sabina H. skrev i en meddelelse...
> jeg ville bare lige høre, hvor mange kommer til udstillingen i fredericia
> her i weekenden den 21/22 maj??

Det gør jeeeeeeg.......
Og jeg har allernådigst fået lov at slå følge med verdens bedste Gizmo, så
jeg ser frem til en spændende og travl weekend, hvor min bamse kan få
stillet bare lidt af hans enorme nussebehov

Mvh Tina - og ham den store sorte med egen fan club *G*
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 18-05-06 18:45

hvem , hvad hvornår = tidspunkt og sted , hilsen hans

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-05-06 20:22

Hans Aa Henriksen skrev i en meddelelse...

> hvem , hvad hvornår = tidspunkt og sted

20. og 21. maj 2006, Felis Danica Jubilæumsudstilling, alle katte begge
dage.
Sted: Fredericia Messecenter/Dronning Margrethe Hallen, Vestre Ringvej 101,
7000 Fredericia.
Tid: Åbent for publikum 10-18.
Entré: kr. 20,- for børn, kr. 40,- for voksne.

Kom endelig forbi og hils på Gizmo jer der kommer forbi - jo flere, jo
bedre.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk