Tegn på at missen er gravid..
Fra : Soliema

Dato : 06-05-06 09:53

Hejsa i gruppen.

Jeg gik lige med den underlige tanke, om hvordan man egnetlig kan se, at
missen er gravid, ikke fordi der er chancer for, at mine er det, men altid
rart at vide..

Jeg kender til den med lyserøde patter, nåå ja, og selvfølgelig tyk mave,
men hvad hvis det ikke er der, hvad så, da f.eks min mittepiv har altid haft
lyserøde patter...

MVH
Anne Mette

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 06-05-06 11:10

Hej Anne Mette
Når du ved hvordan din kats lyserøde vorter ser ud, vil du kunne se
forskellen ca 3 uger efter parring. Da vil de lyserøde vorter blive mere
fyldige, og du vil ikke være i tvivl. Der vil også fra dette tidspunkt
ske en vægtforøgelse, du skal da også kende din kats grundvægt.
Vægtforøgelsen kan svinge fra kat til kat, og efter kuldet at dømme, men
godt og vel 100g om ugen fra 3. uge og frem til fødslen. Den sidste del
af drægtigheden vil du også kunne se små bevægelser/spark i maven, når
din kat ligger og hviler sig.
Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
( vi har lige haft fornøjelsen af to drægtige hunkatte, der besluttede
sig for at vi skulle få hvad vi havde planlagt, 2 kuld på samme tid.
Så den ene gik 65 dage og den anden 67 dage. www.librian.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar