stars shinning right above you??
Fra : Katrine Wever Larsen

Dato : 15-06-01 12:22

hej ng..

jeg har længet gået og tænkt på hvem der entlig orginalt har inspillet
"stars shinning right above you" det er sang som jeg altid har kendt men jeg
ved ikke hvem der har sunget den.

håber i kan hjælpe

-katrine

Fra : Christoffer A. W.

Dato : 15-06-01 13:40

Hvis det er "Dream a little dream of me" du tænker på så har "The Mamas and
the Papas" i hvert tilfælde sunget den, men det er vist ikke dem der har
skrevet den.

Hvis du søger på www.allmusic.com kan du finde dem og se alle dem der har
udgivet sangen.

Mvh

Christoffer...

Fra : Søren Thuesen

Dato : 15-06-01 14:12

"Christoffer A. W." wrote:

> Hvis det er "Dream a little dream of me" du tænker på så har "The Mamas and
> the Papas" i hvert tilfælde sunget den, men det er vist ikke dem der har
> skrevet den.

Jeg har den på en gammel lakplade med 78 omdrejninger med Ella
Fitzgerald!

--
Søren

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 16-06-01 21:16

Jeg slog lige det op i en sangbog...
Gus Gahn/W. Schwandt, F. Andree

Der står dof intet om hvad bandet, der lancerede den, hed...
- Jonas

: