Ekstra stykke til bagagerum
Fra : Kim Sorensen

Dato : 25-05-06 13:41

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan købe et mellemstykke til bagklappen, så
klappen kan stå åben samtidig med at bilen kan låses?

/Kim

Fra : sjakalen

Dato : 25-05-06 14:11

"Kim Sorensen" <kimerflink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe et mellemstykke til bagklappen, så
> klappen kan stå åben samtidig med at bilen kan låses?

Køb 5o cm 6 mm rund jern og buk den selv som et S det gjorde jeg

Søren Jensen

Fra : Kim

Dato : 25-05-06 14:58

"sjakalen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Sorensen" <kimerflink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Køb 5o cm 6 mm rund jern og buk den selv som et S det gjorde jeg
>
> Søren Jensen
Kan bilen låses med din metode?

Kim

Fra : sjakalen

Dato : 25-05-06 20:46

> Kan bilen låses med din metode?
>
> Kim

Ja ikke nogen problem se link.

http://www.sph-spor.dk/laas%20til%20bag%20klap.htm

Søren Jensen

Fra : Søren LH

Dato : 25-05-06 15:05

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe et mellemstykke til bagklappen, så
> klappen kan stå åben samtidig med at bilen kan låses?

Kenjan har sådan én. Ring evt. og få dem til at sende den. www.kenjan.dk

Mvh
Søren

Fra : Søren LH

Dato : 25-05-06 16:04

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Sorensen" <kimerflink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kenjan har sådan én. Ring evt. og få dem til at sende den. www.kenjan.dk

Her er den:
http://www.kenjan.dk/default.asp?produkt_id=2385&side=Butikken&shop_action=shopv2_visprodukt&parent_id=27&hovedkategori_id=

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 25-05-06 17:14

Søren LH wrote:
> Her er den:
> http://www.kenjan.dk/default.asp?produkt_id=2385&side=Butikken&shop_action=shopv2_visprodukt&parent_id=27&hovedkategori_id=

Smart dims, den må jeg fluks kopierer ude på mit arbejde

/Jens (som lige har fået bil igen efter 10 år uden)