att. Marie/ fam Ager
Fra : Leyna

Dato : 21-05-06 09:10

Under flytningen er min tægetang (ko-benet) forsvundet, og da det nu
er ved at være tid hvor dyrene atter slæber rundt på snylterne, så
håber jeg på, at du endnu en gang ville være mig behjælpelig...?

Jeg kan nemlig stadig ikke finde "ko-benet" nogen steder, og min nye
dyrlæge syntes at det er noget bras, så hun fører det ikke.

Smid mig lige en mail, hvis du kan lokkes til at være behjælpelig.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 21-05-06 18:42

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

------

hej leyna!

jeg har smidt en mail afsted til dig tidligere i dag, har du fået den?
jeg skal bruge en adresse hvis den skal sendes i morgen, senest omkring
middag i morgen.

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 21-05-06 22:25

On Sun, 21 May 2006 19:41:54 +0200, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>hej leyna!
>
>jeg har smidt en mail afsted til dig tidligere i dag, har du fået den?
Modtaget og besvaret. Takker mange gange for din hjælp!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-06 13:04

Leyna wrote:

> Modtaget og besvaret. Takker mange gange for din hjælp!

Vores ko-ben er også forsvundet, hvor kan man købe nye henne ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : jopa

Dato : 22-05-06 13:16
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-06 13:17

jopa wrote:
> Christian B. Andresen skriblede bla:

> http://www.avifauna.dk/product_info.php?products_id=848
>
> http://www.equito.dk/shop/default.asp?ProductID=1011-275514
>
> http://tholo.dk/product_info.php/products_id/433?osCsid=36d307100ef0427667f4b1433045ee30

Mange tak.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-05-06 13:43

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in news:2h7072t7t13fh4savp5f52f7t4astv1j4v@
4ax.com:

> Jeg kan nemlig stadig ikke finde "ko-benet" nogen steder, og min nye
> dyrlæge syntes at det er noget bras, så hun fører det ikke.

Hvad bruger hun så? Hvis man skal fjerne store mængder kan
jeg da næsten ikke forestille mig noget nemmere. Jeg er da
kun begejstret for dem.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Leyna

Dato : 22-05-06 17:48

On 22 May 2006 12:42:35 GMT, "Lars Gjerløw Jørgensen"
<dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad bruger hun så? Hvis man skal fjerne store mængder kan
>jeg da næsten ikke forestille mig noget nemmere. Jeg er da

Sådan en pincet lignende tingest i plast. Jeg forstår det heller ikke,
for jeg er selv meget begejstret for kobenet!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-05-06 19:23

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in news:0oq3725mm5qtjmdbje9rcfb12p4s07qohk@
4ax.com:

> Sådan en pincet lignende tingest i plast. Jeg forstår det heller ikke,
> for jeg er selv meget begejstret for kobenet!

ohh jamen det er jo sådan en jeg selv bruger :D Hvad er forskellen?
Jeg troede bare at "kobenet" var den samme i metal...

Men altså - da jeg var på hundeskolen i Karup fjernede jeg nogle gange
20-30 flåter på en gang med sådan en plast-en. Den er altså glimrende.

/hilsner

Fra : Leyna

Dato : 23-05-06 22:26

On 23 May 2006 18:23:03 GMT, "Lars Gjerløw Jørgensen"
<dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>ohh jamen det er jo sådan en jeg selv bruger :D Hvad er forskellen?
>Jeg troede bare at "kobenet" var den samme i metal...

Kobenet kan du se her : http://www.otom.com/
Det var faktisk den side der fik mig overbevist om at sådan en tingest
MÅTTE jeg bare eje, og den er lige så nem at bruge som det ser ud til
på den video der er på sitet.

>Men altså - da jeg var på hundeskolen i Karup fjernede jeg nogle gange
>20-30 flåter på en gang med sådan en plast-en. Den er altså glimrende.

På EEN gang?
Jeg går ud fra at du fjernede dem en for en, ikk'?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-05-06 20:15

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in news:2cv6721fl14t9lhbfafgv44rgt7t9f7l3u@
> [...]

> Det var faktisk den side der fik mig overbevist om at sådan en tingest
> MÅTTE jeg bare eje, og den er lige så nem at bruge som det ser ud til

ohh så forstår jeg bedre navnet :) men det ser da smart ud.

> På EEN gang?
> Jeg går ud fra at du fjernede dem en for en, ikk'?

jaja vi havde sådan et stativ til kræet og så stod vi ellers
klar 15 rekrutter med en tang i hver hånd :D

Nej.. det var sq fst arbejde efter 8 timer i skov+lyng :D

/hilsner

Fra : Leyna

Dato : 24-05-06 23:25

On 24 May 2006 19:14:52 GMT, "Lars Gjerløw Jørgensen"
<dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

>Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in news:2cv6721fl14t9lhbfafgv44rgt7t9f7l3u@
>4ax.com:

>ohh så forstår jeg bedre navnet :) men det ser da smart ud.

Det er det nemmeste redskab til flåter jeg nogensinde har prøvet, og
der er ALDRIG blevet noget siddende tilbage i det angrebne dyr.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk