Uffe Holm`s Hund?
Fra : Roland

Dato : 20-05-06 17:05

Hej i Ng.

Min mor har set en udsendelse med Uffe Holm og han har åbentbart en rigtig
sød lille hund, men hvilken en er det?

Så hvis i vil hjælpe min mor med lidt links til hjemmesider og rasens
navn, hvis der er nogle af jer som hved hvilken hund det er.

Mange Tak

Hilsen min Mor

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 13:57

Hej

Det er en Lahsa Apso

//Heidi

Fra : Roland

Dato : 21-05-06 14:44

> Det er en Lahsa Apso
>
> //Heidi

Ved du hvor man kan finde en opdrætter/ avler henne, gerne på fyn.

Pierre

Fra : Anette

Dato : 21-05-06 15:58

> Ved du hvor man kan finde en opdrætter/ avler henne, gerne på fyn.

Der er da en i Vejle - og på den side er links til flere opdrættere
http://www.madisondogs.com/index.htm

/ Anette

Fra : Lhasa

Dato : 21-05-06 16:48

> Ved du hvor man kan finde en opdrætter/ avler henne, gerne på fyn.
>
> Pierre

Der ligger også en på fyn
http://www.lhasa-apso-opdraet.dk/

Fra : Lhasa

Dato : 21-05-06 16:48

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Juel / Odense

Dato : 21-05-06 14:15

> [...]
>
> Så hvis i vil hjælpe min mor med lidt links til hjemmesider og rasens
> navn, hvis der er nogle af jer som hved hvilken hund det er.

Den hedder iøvrigt Ludvig

--
------
Mvh

Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 22-05-06 09:41

> Min mor har set en udsendelse med Uffe Holm og han har åbentbart en rigtig
> sød lille hund, men hvilken en er det?

Hvem er Uffe Holm?

Torben

Fra : jopa