www.den-tyske-jagtterrier.dk
Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 08-05-06 19:00

Tjek lige denne fede hjemmeside:
www.den-tyske-jagtterrier.dk

Fra : Kim

Dato : 09-05-06 20:41

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk>
skrev i en meddelelse news:445f8732$0$47056$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Tjek lige denne fede hjemmeside:
> www.den-tyske-jagtterrier.dk
Går man rundt og er lidt "selvfed"?

Dette er ikke stedet for uopfordrede reklamer af egne kommercielle
hjemmesider, prøv dk.opslag eller lignende.

Kim

Fra : Klinteloppen

Dato : 10-05-06 12:41

Måske ikke lige stedet hvor man reklamere for rævejagt på opfostrede
ræve!

Jagt er mange ting. Jeg oplever af de fleste "normale" mennesker kan
forstå at man skal "pleje" vildtbestanden med at nedlæge overskydende
eller svage dyr. men direkte opdræt for, at nedlægge dem
bagefter....er ikke jagt.

Med hilsen
Klinteloppen

Fra : fam. Ager

Dato : 10-05-06 12:58

"Klinteloppen" <corbitz@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
[...]

---------

jeg kan ikke være mere enig...
hundene i hp`en har det med garanti super godt, de bliver ihvertfald brugt
og bliver stimuleret fuldt ud, det har jeg respekt for.
men jagt som du beskriver, det er 2 forskellige ting, der er lystmord, og
der er jagt, set med mine øjne ihvertfald..

mvh. marie