kender nogen den her kennel
Fra : tina hedeman

Dato : 05-05-06 20:35

Hej med jer

Jeg fik for 2 år siden en tervueren han på 7 år. Han hedder anthemis
Arvensis.(vensis)Han kommer fra en kennel der hedder Nice child.
Det kunne bare være sjovt hvis der var nogle billeder af hans søskende eller
af ham som hvalp.
Jeg tror det har været et godt kuld, selvom han er 9 år nu er han still
going strong.
Han har startet sin karrier som agility hund og han elsker det. Og han får
meget motion.

Jeg har faktsisk et problem ang overtagelsen af ham. Vi er nr. 3 hjem og jeg
vidste ikke at jeg skulle have det på skrift fra den tidl. ejer at jeg har
fået ham.
For jeg kan ikke omregistere det i dansk hunderegister at jeg står som ejer
til ham.
Og jeg har ikke den tidl. ejers tlf og addresse.
Han er jo øretatoveret skal jeg putte en chip i ham eller hvad skal vi gøre
hilsen tina
Men er der nogen der kan hjælpe mig?
hilsen tina

Fra : jopa

Dato : 05-05-06 20:59

tina hedeman skriblede bla:
> Men er der nogen der kan hjælpe mig?

Ja da
a.. Tilhørsforhold: DKK og SBH
a.. Race: Malinois, Tervueren & Wippets
a.. Kennel: Nice Child`s
a.. Indehaver: Rikke og Togi Veber
a.. Adresse: Bårsevej 8, Snesere
a.. Telefon: +45 5596 7002
a.. Fax: +45 5596 7171
a.. E-mail: bbl2565@vip.cybercity.dk

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : johny møller

Dato : 05-05-06 21:03

hejsa.

vi har selv en hund og 4 katte, og hunden går nogle gange i kattebakken for
lige at få en trøffel.
der må være noget i det, da de spiser det.

hilsen
johny

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 06-05-06 11:50

???????????

Pia

Fra : tina hedeman

Dato : 06-05-06 06:24

hej
men jeg kan ikke finde en hjemme side det er mere det jeg gerne vil se.
hilsen tina

Fra : jopa

Dato : 06-05-06 09:31

tina hedeman skriblede bla:
> hej
> men jeg kan ikke finde en hjemme side det er mere det jeg gerne vil

Kan jeg heller ikke så du må ringe til dem

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : tina hedeman

Dato : 06-05-06 13:32

hej

jeg har sendt dem en email og håber på svar fra dem

hilsen tina

Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 07-05-06 20:43

Hej Tina

Du spurgte om Rikke Weber Kennel Nice Child
Hun er ikke opdrætter længere ... mener hun bor i England idag ..

Du er velkommen til at ringe til mig , da jeg kendte Rikke og hendes hunde

Hilsen

Gitta

Kennel Duchesse Danell
www.tervueren.dk