Så er Jens Breth Hansen kommet til Randers~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-06 12:15

Så er Jens Breth Hansen kommet til Randers !!!

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/OevrigeNyheder/2006/05/05/05062729..htm

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 05-05-06 13:26

[...]

Hvad har det med hunde at gøre ???
udover at det er et dyrehospital, under ombygning.

Mvh
Anita

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-06 13:31

Anita Andersen wrote:
> [...]
> MSN: spørg...
>
> Hvad har det med hunde at gøre ???
> udover at det er et dyrehospital, under ombygning.

Du svarer selv på det

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-05-06 14:05

Christian B. Andresen skrev:

> Du svarer selv på det

Uanset polske arbejder eller ej, kunne jeg aldrig finde på at bruge en
anden dyrlæge end Carl-Ove på Randers Dyrehospital, har brugt ham i 5år
(han tog faktisk imod Noah da han blev født han er en utrolig
dygtig og behagelig person.
Skal faktisk op til ham på Tirsdag og ha HD-fotograferet Noah.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : bettina jespersen

Dato : 05-05-06 14:20

jeg tror indslaget fortæller at der er en dyre mishandler der kalder sig
dyrlæge som er på vej til Randers.
han er billig men det er også det eneste positive der er at sige om ham. han
er en satan som jeg kun ønsker helt væk fra dyr...

hilsen bettina

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-05-06 14:31

bettina jespersen skrev:
> [...]
> han er billig men det er også det eneste positive der er at sige om ham. han
> er en satan som jeg kun ønsker helt væk fra dyr...

Og du tror _forkert_ prøv dog lige at læse artiklen først inden du
konkluderer noget, hvis du altså vil tages seriøs.

Fra : bettina jespersen

Dato : 05-05-06 17:52

jeg kan godt se at det handler om hans byggefirma men meget tyder på han
selv starter klinik der og han er jo ikke lige frem elsket af dyrevenner.

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-05-06 20:46

bettina jespersen skrev:
> jeg kan godt se at det handler om hans byggefirma men meget tyder på han
> selv starter klinik der og han er jo ikke lige frem elsket af dyrevenner.

Nej hans byggefirma bygger et dyrehospital for en anden dyrelæge i
Randers, jeg kan ikke se at der står noget om han selv skal ha en klinik
der kan du ??

Fra : Ole Alex

Dato : 05-05-06 19:50

Hej Martin

Mon ikke det er dette at Bettina er lidt inde på

http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

selv her på Sjælland har vi hørt om dyrlægen som nu tilsyneladende er ved at
udvide sine aktiviteter i Randers..

Ole

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-05-06 20:46

Ole Alex skrev:
> [...]
>
> http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/
>
> selv her på Sjælland har vi hørt om dyrlægen som nu tilsyneladende er ved at

Se svar ovenfor til Bettina.

Fra : bettina jespersen

Dato : 05-05-06 21:14

det er en advarsel til dyrevenner om at nu leger han også i randers og nej
der står ikke at han skal drive klinik der men det kan jo være at han
skal,så derfor skal folk lige være obs på det,for han mishandler dyrene
jeg gider ikke kaste med mudder men hvis du holder af dyr så se denne tråd
som en advarsel og ikke som en mulighed for at slagte folk

martin slå koldt vand i blodet, klap hesten, og nyd det gode vejr i
weekenden hvis du ikke kan se hvad indlægget har med dyr at gøre så glem
tråden den henvender sig åbenbart ikke til dig så.

god weekend

hilsen bettina

Fra : Morten Paulsen

Dato : 07-05-06 14:52

bettina jespersen <hauge@vip.cybercity.dk> skrev:

>martin slå koldt vand i blodet, klap
> [...]

Jeg har da brugt Jens Breth Hansen i mange år og alt det fis de
skriver om ham er løgn fra ende til anden.
Han har utrolig mange tilfredse og glade kunder som kommer igen
gang på gang.
Det er blot en hadekampagne skabt af folk der opdagede at
regningen blev større end de havde troet, og disse mennesker
burde ikke have dyr, eller tegne en forsikring.
--
MP

Fra : fam. Ager

Dato : 07-05-06 15:48

"Morten Paulsen (slet CVFL4)" <morten@CVFL4gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> regningen blev større end de havde troet, og disse mennesker
> burde ikke have dyr, eller tegne en forsikring.

ja forhåbentlig har han tilfredse kunder, ellers havde han vel ikke skudt op
overalt, men desværre har der været mange virkeligt groteske sager, som ikke
burde kunne forekomme hos en dyrlæge, enten er du dybt naiv eller også blind
hvis du ikke kan se det.

mvh. marie

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-05-06 18:38

MP skrev
<Jeg har da brugt Jens Breth Hansen i mange år og alt det fis de skriver om
ham er løgn fra ende til anden..>

*GG* Ja selvfølgelig er det løgn, det er da derfor at fødevareregionerne i
Vejle og Århus har stabler af sager mod ham og det er sikkert også derfor at
han har fået op til flere bøder for at forbryde sig mod både dyreværnsloven
og loven om dyrlægegerning.

Det er da logik for burhøns, ik' MP ))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 12-05-06 16:31

> [...]
> regningen blev større end de havde troet, og disse mennesker
> burde ikke have dyr, eller tegne en forsikring.

Jeg har boet hos JBH i 12 dage i 1993. Og jeg kan fuldt ud bakke op om at
manden IKKE er god mod dyr. Og at han ikke kan fordrage dyr.

Jeg har kendt en del dyrlæger, og JBH er den eneste dyrlæge, jeg har kendt,
der IKKE havde så meget som en undulat.

JBH kan, når han vil, absolut godt VIRKE sympatisk, men det kan min
biologiske fader oxo, og han er rablende psykopat (I ordets oprindelige
betydning)

Du kan jo ikke se, hvad der sker inde bagved, eller når du er gået hjem,
vel?

VH Pernille

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-05-06 15:50

bettina jespersen skrev:
> [...]
> weekenden hvis du ikke kan se hvad indlægget har med dyr at gøre så glem
> tråden den henvender sig åbenbart ikke til dig så.

Og du kan så også klappe hesten og slå koldt vand i blodet, JBH er ikke
kommet til Randers.

PS.
Så har jeg forreste ikke hverken kastet mudder eller slagtet nogen, jeg
prøver blot at holde mig til fakta i stedet for at sprede falske rygter.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-05-06 08:39

Martin Vollert wrote:

> [...]
> dygtig og behagelig person.
> Skal faktisk op til ham på Tirsdag og ha HD-fotograferet Noah.

Kan du så ikke høre ham om JBH er blevet partner eller hvad det er
for noget ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-05-06 12:29

Christian B. Andresen skrev

> Kan du så ikke høre ham om JBH er blevet partner eller hvad det er
> for noget ?

Jo jeg havde da også lige tænkt mig at kaste en bemærkning ud om det,
når myndighederne undersøger om hans tilladelse skal inddrives må der jo
være noget galt et eller andet sted.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-05-06 08:41

Morten Paulsen wrote:

> [...]
> regningen blev større end de havde troet, og disse mennesker
> burde ikke have dyr, eller tegne en forsikring.

Godt for dig, selvfølgelig har han da kunder eller var han jo lukket.
Jeg ved bare at jeg ikke kunne finde på at sætte mine ben hos ham.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-05-06 13:15

Martin Vollert wrote:
> Christian B. Andresen skrev

> Jo jeg havde da også lige tænkt mig at kaste en bemærkning ud om det,
> når myndighederne undersøger om hans tilladelse skal inddrives må der jo
> være noget galt et eller andet sted.

Har du fået hørt noget om JBH's tilknytning til Randers Dyrehospital
?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-05-06 15:45

Christian B. Andresen skrev:

> Har du fået hørt noget om JBH's tilknytning til Randers Dyrehospital
> ?

Jep har lige været der oppe i dag, Jens B Hansen _*HAR INTET *_med
Randers dyrehospital Carl Ove kendte han godt af omtale og havde ikke
høje tanker om ham, han vidste faktisk slet ikke at JBH havde noget
tilknytning til Eurobyg(det er JBH's kone som er direktør for Eurobyg).

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-05-06 17:04

Martin Vollert skrev:

> [...]
> høje tanker om ham, han vidste faktisk slet ikke at JBH havde noget
> tilknytning til Eurobyg(det er JBH's kone som er direktør for Eurobyg).

Nåå ja også viste røgtenbillederne at Noah har spondilose (stavet rigtig
?) og slidgigt i venstre forbens albue
så nu ser det ud til at være slut med konkurrencer. endnu mere

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-06 07:23

Martin Vollert wrote:

> Jep har lige været der oppe i dag, Jens B Hansen _*HAR INTET *_med
> Randers dyrehospital Carl Ove kendte han godt af omtale og havde ikke
> høje tanker om ham,

Fik du af vide hvad Eurobyg lavede deroppe ?

> han vidste faktisk slet ikke at JBH havde noget
> tilknytning til Eurobyg(det er JBH's kone som er direktør for Eurobyg).

Hvorfor mon det er hans kone som er "direktør" ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-05-06 13:42

Christian B. Andresen skrev:

> Fik du af vide hvad Eurobyg lavede deroppe ?

Eurobyg er et enteprenør firma, som laver den slags ombygninger, de har
så igen hyret et polsk firma til at bygge for dem.

> Hvorfor mon det er hans kone som er "direktør" ?

Aner det ikke måske noget med at hendes far er muremester ?.
Men i alt fald var Carl Ove ikke engang klar over at JBH havde nogen
tilknytning til Eurobyg.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-06 07:25

Martin Vollert wrote:

> Nåå ja også viste røgtenbillederne at Noah har spondilose (stavet rigtig
> ?) og slidgigt i venstre forbens albue
> så nu ser det ud til at være slut med konkurrencer. endnu mere

Meget surt, det er ærgeligt.
Håber at han kan klare sig som "klappehund" så.

Hvilke konkurrencer er der tale om ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-05-06 13:33

Christian B. Andresen skrev:

> Meget surt, det er ærgeligt.
> Håber at han kan klare sig som "klappehund" så.
>
> Hvilke konkurrencer er der tale om ?

Han er Patruljehund i PH.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-06 13:35

Martin Vollert wrote:

> Han er Patruljehund i PH.

Aktiv som politihund ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-05-06 13:44

Christian B. Andresen skrev:

> Aktiv som politihund ?

Neej dog ikke jeg er Sek 2'er Dvs. civilist

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-06 14:01

Martin Vollert wrote:

> Aner det ikke måske noget med at hendes far er muremester ?.

Det ved jeg ikke om hun er, ved du så meget om JBH + familie ?

> Men i alt fald var Carl Ove ikke engang klar over at JBH havde nogen
> tilknytning til Eurobyg.

Det er jo ikke unormalt at folk med blakket rygte lader konen stå for
nogle ting når jorden brænder under dem.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-05-06 14:08

Christian B. Andresen skrev:

> Det ved jeg ikke om hun er, ved du så meget om JBH + familie ?

Fordi jeg jo spurgte ind til det igår som du bad mig om