Så bed hunden sgu ....
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-05-06 23:28

Nå jeg sad på sydhavn st og ventede på togte i mod Kbh der kom så et
par muntre narkomaner ind og det faldt dem bydene at vi skulle
konversere ....Nå men for at gøre en lang historie kort så satte den
ene sig på hug og stak fingeren hend til min hund og fanme om hun så
ikke bed ham i fingeren ..ja jeg blev så overasket at ...jeg ikke
gjorede noget - nå fanme om manden til herrens pris ikke sætter sig på
hug og stikker fingeren hænd til hende igen - også bed hun ham igen

altså hun bed jo ikke igenem så det blødte eller noget --- men stadigt

jeg ved fame ikke hvad jeg skal gøre ud over i fremtiden bede folk
holde sig fra hende ...
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : jopa

Dato : 01-05-06 23:32

Bo M Mogensen skriblede bla:

> altså hun bed jo ikke igenem så det blødte eller noget --- men stadigt

Det var da ærgeligt.

> jeg ved fame ikke hvad jeg skal gøre ud over i fremtiden bede folk
> holde sig fra hende ...

Det beviser jo bare at de små hårløse sataner er de værste.
ps pas på narkomanerne ikke smitter den med alskens sygdom

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Majbritt Gath

Dato : 02-05-06 03:23

Måske er din hund bare en klog hund..Den kunne måske mærke noget ved lige
netop denne mand.
prøv med en bekendt som din hund ikke ser så tit og se om det samme vil
ske..
Venligst Majbritt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 04:17

On Tue, 2 May 2006 04:23:14 +0200, "Majbritt Gath" <emilio@nypost.dk>
wrote:

>Måske er din hund bare en klog hund..Den kunne måske mærke noget ved lige
>netop denne mand.

jeg skal ikke kunne sige hun har en 6 sans og kunne mærke min ellers
pænt fortrængte iretsasion over derres tilstede værelse ...

>prøv med en bekendt som din hund ikke ser så tit og se om det samme vil
>ske..

aldrig folk kommer og går her hele tiden lige så snart hun har set
folk an så er der ingen ting ...hun gør måske lige når de kommer men
ellers er der ikke noget !

ja der er enda nogen hun er så glad for at se så hun kommer til at
strinte lidt på gulvet i begejstring ikke mange men nogen dog :)

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 04-05-06 20:51

> kunne mærke min ellers
> pænt fortrængte iretsasion over derres tilstede værelse ...

Jeg tror, du er på sporet her. Jeg tror ikke, at man kan skjule sin
sindsstemning for sin hund.

/K

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-06 07:57

On Thu, 4 May 2006 21:50:52 +0200, "Hornbech - Nuuk"
<Hornbech1@greennet.gl> wrote:

>Jeg tror, du er på sporet her. Jeg tror ikke, at man kan skjule sin
>sindsstemning for sin hund.

ja det er måske rigtigt ....! men derfra til hun begynder at bide
folk ..

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 08-05-06 09:42

> ja det er måske rigtigt ....! men derfra til hun begynder at bide
> folk ..

Hunden besidder jo ikke det tynde lag fernis i form af såkaldt civilisering,
som vi ynder at bryste os af, og derfor reagerede den efter bedste evne i
tråd med din reaktion?
/K

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 04:15

On Tue, 2 May 2006 00:31:30 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Det var da ærgeligt.

jaee .... men om jeg begriber de her folk der partu vil snakke når de
kan se man sider med ørene fulde af høre telefoner ...?

og fordi der er en hund til stede er det jo ikke givet at man skal
dikke dikke den ... hun var jo i snor ...

>Det beviser jo bare at de små hårløse sataner er de værste.
>ps pas på narkomanerne ikke smitter den med alskens sygdom

jaee normalt har de jord i hovedet ...og de her var ikke en undagelse
uagtet den ene sgu viste det var en mexicansk hårdløs (?)

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 05:11

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> konversere ....Nå men for at gøre en lang historie kort så satte den
> ene sig på hug og stak fingeren hend til min hund og fanme om hun så

Mange hunde bryder sig ikke om påvirkede mennesker, så det haps
bad han ligesom selv om at få, men vær obs på det i fremtiden
så du kan advarer folk inden de stikker pølserne hen til hende

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 20:52

On Tue, 2 May 2006 06:11:15 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Mange hunde bryder sig ikke om påvirkede mennesker, så det haps
>bad han ligesom selv om at få, men vær obs på det i fremtiden
>så du kan advarer folk inden de stikker pølserne hen til hende

jamen det har jeg bestemt tænkt mig .... hun har godt nok nappet min
nevø ( ikke bidt ) .... men hun har godt nok gjort dte et par gange
før ( hvor hun ikke har været sammen med mig ) .... men jeg skal lige
vende mig til tanken om at hun kan finde på at bide ...

Fra : tina hedeman

Dato : 02-05-06 07:28

hej med jer

min hund stod også og knurrede af en mand der var fuld, der stod og snakkede
med min mand. Og han fortalte også hans egen hund heller ikke kan lide ham
når han er fuld. Så hunde kan godt se vi mennesker skifter adfærd.
Man må bare være mere obs på sin hund når man kommer ud for det.
hilsen tina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 20:55

On Tue, 2 May 2006 08:28:09 +0200, "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk>
wrote:

>hej med jer

hej Tina

>min hund stod også og knurrede af en mand der var fuld, der stod og snakkede
>med min mand.

ja min mors dyds mynster fa en hund har sgu en gang bidt en af
landevejen_farende_svende der slevf. også var fuld men det var det
sammen , han skulle hend og pille ved hunden

> Og han fortalte også hans egen hund heller ikke kan lide ham
>når han er fuld.

havde det sammen med min gamle bernard sennet - hun ville slet ikke
kendes ved mig hvos jeg var fuld

> Så hunde kan godt se vi mennesker skifter adfærd.
>Man må bare være mere obs på sin hund når man kommer ud for det.

ja det vil jeg da være i fremtiden ... men sjovt nok er jeg fuld så er
den lille skaldet fuldstændigt lige glad på samme måde som hun er kold
over for kanon slag lyn osv - det enste hun er bange for er døre der
skal op & i som hun skal ind eller ud af ...