hundetræning i vejleområdet for labrador r~
Fra : Signe Larsen

Dato : 26-04-06 10:52

Hej,
Min søster har forgæves forsøgt at finde en hundetræner i Vejleområdet til
hendes 7 mdr. gamle labrador. Er der nogen der kender et muligt sted???
Flere steder siger de nej til at tage labrador retrivere med på holdet og
henviser til rene labradorhold - men de er ikke til at støve op.
På forhånd tak for hjælpen!!

Hilsen Signe

Fra : fam. Ager

Dato : 26-04-06 11:10

"Signe Larsen" <signetholstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Flere steder siger de nej til at tage labrador retrivere med på holdet og
> henviser til rene labradorhold - men de er ikke til at støve op.

nu kender jeg kun en boxertræner i vejle, Birthe Damkjær, om hun vil tage
andre racer ind, ved jeg ikke, men hun var måske et forsøg, selv om jeg
tvivler...
har du prøvet hos DKK, om de skulle have nogle hold i vejle?

mvh. marie

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-04-06 11:37

> [...]
> Flere steder siger de nej til at tage labrador retrivere med på holdet og
> henviser til rene labradorhold - men de er ikke til at støve op.

Hej
Dansk Retriever Klub´s region Centrum har træning i Vejle, se her:
http://www.drk-centrum.dk/

Hilsen Vibeke

Fra : Clas Lau

Dato : 27-04-06 15:37

Ja, prøv DRK - det kræver dog at hunden har DKK stambog... :)

Hunden skal enten på hvalpehold eller brugsprøvehold - det sidste vil jeg
tro passer bedst.

Mvh

-Clas-