Tjek den nye side www.dyrefinder.dk
Fra : Signe Larsen

Dato : 09-04-06 14:25

Hej!
Hermed et link til den nye hjemmeside fra Dyreværnet - Foreningen til værn
for værgeløse dyr, som fungerer som en ny formidlidnings-hjemmeside for
dejlige hunde som søger nye og dejlige hjem:

www.dyrefinder.dk

Hilsen en frivillig på Internatet.

Fra : Claus

Dato : 09-04-06 22:32

Signe Larsen skrev:
> [...]
> for værgeløse dyr, som fungerer som en ny formidlidnings-hjemmeside for
> dejlige hunde som søger nye og dejlige hjem:

Så røg den i foretrukne!

Fra : pwh

Dato : 10-04-06 05:12

> Så røg den i foretrukne!

Mangler du da en hund.

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 10-04-06 05:32

"Signe Larsen" <signetholstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for værgeløse dyr, som fungerer som en ny formidlidnings-hjemmeside for
> dejlige hunde som søger nye og dejlige hjem:

tak for linket..
mange dejlige og meget fristende vovser... suk..jeg må have en landejendom
igen..(-;
mvh. marie