register_globals og virtual hosts
Fra : Christian Laursen

Dato : 15-06-01 12:00

Hej.

Jeg har en enkelt virtual host for hvilken, jeg gerne vil
slå register_globals fra. Imidlertid er det ikke lykkedes
for mig at gøre dette.

Jeg kan sagtens slå det fra globalt i php.ini, men når jeg
prøver i httpd.conf har det tilsyneladende ingen effekt
overhovedet.

Jeg har prøvet med både php_value, php_admin_value, php_flag
og php_admin_flag.

Det er i øvrigt PHP 4.0.6 RC1 og apache 1.3.20.

Er der nogen, der har haft held med dette?

Christian Laursen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-06-01 13:22

"Christian Laursen" <christian@pil.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan sagtens slå det fra globalt i php.ini, men når jeg
> prøver i httpd.conf har det tilsyneladende ingen effekt
> overhovedet.

Husker du at genstarte Apache når du ændrer i httpd.conf ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 15-06-01 13:23

ja

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Christian Laursen

Dato : 15-06-01 13:24

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> writes:

> "Christian Laursen" <christian@pil.dk> skrev i en meddelelse
>
> Husker du at genstarte Apache når du ændrer i httpd.conf ?

Ja.

Christian Laursen

Fra : Christian Laursen

Dato : 15-06-01 13:31

Christian Laursen <christian@pil.dk> writes:

> Jeg har en enkelt virtual host for hvilken, jeg gerne vil
> slå register_globals fra. Imidlertid er det ikke lykkedes
> for mig at gøre dette.

Det viste sig så, at det fint blev slået fra. Imidlertid
returnerer get_cfg_var('register_globals') altid 1, hvilket
snød mig.

Er der mon en anden måde at aflæse, om register_globals er
slået til?

Christian Laursen