Log in i FP 2000
Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 15-06-01 11:31

Hej NG
På min side kunne jeg godt tænke mig at folk kunne logge ind og så have
flere muligheder, hvordan laver jeg det i fp2000 med password og sådanne?
--
Hilsen/Regards
David Helmundt

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-06-01 14:47

Lav et subweb, enten nyt eller konverter en folder.
Publish dit web inklusive subweb.
Åben dit web online.
Gå til dit subweb.
Indstil din adgang derfra som du ønsker, opret brugere med password, mv.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 15-06-01 15:05

nu kan det godt være jeg spørger dumt men hvordan laver jeg et subweb?
og hvad er subweb?

--
Andreas Paasch <Andreas@Paasch.Net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gd3jg$1db3$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-06-01 22:28

File | New Web.

On Fri, 15 Jun 2001 16:05:23 +0200, "dyssegaardsparken.dk"

Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 15-06-01 15:06

og det jeg mente var ( hvordan man laver det med password og brugernavn i
fp2000)

--
dyssegaardsparken.dk <webmaster@dyssegaardsparken.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bulW6.2811$VQ4.279436@news010.worldonline.dk...

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-06-01 16:04

Password og brugernavn laves som beskrevet.

Et subweb kan generelt set betragtes som et underweb i et eksisterende web.
Fidusen er, at det rent fysisk er en folder, en mappe i systemet.
Men, ved at konvertere det til et websted for sig, kan du sætte unikke
egenskaber, bl.a. password til det.

I forståelige vendinger, er det bare et nyt website i et allerede
eksisterende website, altså et hieraki.

Håber, detter gør det lidt mere forståeligt.

Konverteringen er simpel nok, bare højreklik på den folder/mappe som du vil
lave til et subweb og vælg funktionen derfra.
Efter at det er gjort, udgiv dit websted INKLUSIVE dit subweb.
.... åbne online, vælge subweb og så sætte indstillingerne der. Men, som sagt
virker denne metode kun hvis du opererer med Server Extensions.