Åbne en Jægerstik, hvordan gør man det ?
Fra : Henry

Dato : 29-04-06 13:05

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man åbner en 13 polet jæger stik
uden at ødelægge den også.
Jeg syntes jeg har drejet i alle retninger uden det store succes,
det eneste jeg kan få løs er den lille omløber ved ledningen
Henry

Fra : Søren Trelborg

Dato : 30-04-06 12:34

Sæt låget på stikket og luk helt.
Drej nu låget så det kan tages af (ca. 1/4 omgang mod uret). Nu vil du
normalt trække låget 1 cm. frem og det er taget af.
Du skal ikke taget låget helt af, men lade ca. 2 mm være på.
Nu kan du dreje ca. 1/10 omgang videre, og indmaden løsner sig. Indmaden
skubbes frem med ledningen, og du har adgang til alle terminalerne.