Olie til Kanin
Fra : Sten Bo

Dato : 28-04-06 17:36

Jeg syntes jeg så et sted, at man ku købe billig lampeolie, Lugtfri
Petroleum a 4 l i Biltema?? til en rimelig pris... ?
4 l er da for øvrigt en mystisk størrelse?

Men kan ikke finde det på deres side. Var der andre der så det indlæg, eller
var det slet ikke her og der.

Fra : Kent

Dato : 28-04-06 21:26

> [...]
> 4 l er da for øvrigt en mystisk størrelse?
>
> Men kan ikke finde det på deres side. Var der andre der så det indlæg,

Hvor vil du putte olie på en kanin?
Jeg tror, den har bedst af gulerødder .

Kent.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-04-06 07:57

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

4 l. holder til lang tid. Det er de færreste kaniner, der skal have mere end
en spiseskefuld om dagen

/Flemming

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 08:41

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> 4 l. holder til lang tid. Det er de færreste kaniner, der skal have mere
end
> en spiseskefuld om dagen
>
> /Flemming

Ja, det har du sikkert ret i.......... desuden vil det sikkert gi' et værre
svineri, hvis han hælder mere i dem .

Forresten er spørgsmålet offtopic!!! Kan ikke se hvad kaniner har med
camping at gøre! .

Kent.

Fra : Sten Bo

Dato : 29-04-06 13:40

> [...]
> værre
> svineri, hvis han hælder mere i dem .
>
> Forresten er spørgsmålet offtopic!!! Kan ikke se hvad kaniner har med

Der skal ikke meget til at more godtefolket, hva?

"Kamikolie" . Olie til oliekaminer. Zibro osv. Lugtfri petroleum,
Lampeolie.

Men det var i Biltema siger man.

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 14:41

> Der skal ikke meget til at more godtefolket, hva?
>
> "Kamikolie" . Olie til oliekaminer. Zibro osv. Lugtfri petroleum,
> [...]

Så starter vi forfra.......

Hvor vil du putte olie på en "kamik"?

He he

Kent.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-04-06 14:53

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor vil du putte olie på en "kamik"?

Det hældes ikke på - det smøres indvendig, for at tage lugten. Lugtfri du
ved.

/Flemming U

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 18:20

> Det hældes ikke på - det smøres indvendig, for at tage lugten. Lugtfri du
> ved.
>
> /Flemming U

Nåååe ja, men det må da være en rimeligt fedtet fornemmelse.
Sten Bo, bruger du motorolie, rapsolie, fritureolie eller noget helt
fjerde?? Hvad virker bedst på kamikker?

Kent.

Fra : Gamle

Dato : 29-04-06 18:25

> Jeg syntes jeg så et sted, at man ku købe billig lampeolie, Lugtfri
> Petroleum a 4 l i Biltema?? til en rimelig pris... ?
> 4 l er da for øvrigt en mystisk størrelse?

Kender den ikke.
Men vi har brugt lampeolien fra Harald Nyborg et stykke tid nu. Vi bruger
den i en Zibro laserovn SRE 176.
Pris pr liter 10,95 kr.

Mvh.
Torben