Søges: Leje af campingvogn i uge 28
Fra : Brian Holm

Dato : 23-04-06 13:43

Jeg søger en campingvogn til leje i uge 28.

Camping pladsen er i odder, og søger helst en der vil levere campingvognen
dertil, incl. opstilning og nedpilning.

Så har du en eller kender du nogen som vil udleje, så ring eller skriv
endelig.

Venlig Hilsen

Brian Holm
Tlf. 26 45 15 55

(Fjern 2x @ fra mailadr ved svar)

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 23-04-06 20:26

"Brian Holm" <brian@@@holmsupport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dertil, incl. opstilning og nedpilning.
>
> Så har du en eller kender du nogen som vil udleje, så ring eller skriv

Har du tænkt på at spørge campingpladsen om deres egen er ledig i den uge???

Hvis Ja, hvor bor du henne? og Hvor meget vil du evt. give i leje, og hvor
langt vil du køre efter det???

Fra : Sten Bo

Dato : 23-04-06 22:22

"Kristian Damgaard" <info@kdamgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Har du tænkt på at spørge campingpladsen om deres egen er ledig i den
> uge???
>
> Hvis Ja, hvor bor du henne? og Hvor meget vil du evt. give i leje, og hvor
> langt vil du køre efter det???

Forkert gr.

Hvorfor mailer/ringer du ikke direkte.

Sikkert bedre held i dk.marked.privat.camping

Fra : Brian Holm

Dato : 24-04-06 20:40

Camping pladsen udlejer ikke campingvognne.

Sidste år fandt jeg en til 1500,- kr leveret incl. opstillning og
nedpilning. Så det kunne være fint hvis jeg kunne finde noget lign. igen.

Vh
Brian Holm
Tlf. 26 45 15 55