zibro kamin, fejlkoder.
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 17:55

Hej NG.

Så kom vi lige afsted på en lille påsketur og midt i det hele begynder
zibro´en at drille (det er en SRE 156 (Laser))
Instruktionsforvirringen ligger selvfølgelig derhjemme så vi kan ikke lige
tolke fejlkoderne.
Den har meddelt følgende: E 05 og E 07

Skulle der være nogen der lige ligger inde med en brugbar instruktionsbog
el. lign. som kunne være behjælpelig med et svar, så vil det får stemningen
og ikke mindst temperaturen til at stige med et par grader.

Mvh. Per Olsen

Fra : Per H

Dato : 13-04-06 18:29

E 5 genstart bare.

E7 er for høj rumteperatur

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 13-04-06 18:29

post3.tele.dk> skrev:

> [...]
>zibro´en at drille (det er en SRE 156 (Laser))
>Instruktionsforvirringen ligger selvfølgelig derhjemme så vi kan ikke lige
tjek lige filteret der sidder bagpå. det skal være rent. ellers rens
det

Vh Per

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 19:37

Jeg takker for svaret og glæder mig over at det ikke var alvorligt.
Og så kigger jeg lige på filteret næste gang jeg skal fylde på...

Mvh. Per.

Fra : Per H

Dato : 13-04-06 20:47

On Thu, 13 Apr 2006 20:37:09 +0200, "Per Olsen" <per.olsen snabel-a
post3.tele.dk> skrev:

>Jeg takker for svaret og glæder mig over at det ikke var alvorligt.
>Og så kigger jeg lige på filteret næste gang jeg skal fylde på...

det er det filter der sidder bagpå jeg tænkte på-

Vh Per

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 15:11

Fundet.
Det får lige en tur med en støvsuger når jeg er i nærheden af sådan en.