Campingplads for unge mennesker?
Fra : Henning Lund

Dato : 07-04-06 09:06

Jeg har fået den opgave af min søn at finde ud af hvilke pladser
her i jylland der er bedst egnede for unge mennesker 16-25 år.
Er der nogen som kender sådanne pladser? Jeg kunne forestille mig
at der var nogle i Blokhus eller Løkken da man altid hører om at
unge mennesker samles der, men kender ikke navnet på div. pladser
som det evt. kunne være.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Tømreren

Dato : 07-04-06 23:28

Prøv www.beachcamp.dk.. men den er lige ved at blive opdateret

Fra : Henning Lund

Dato : 08-04-06 12:43

Tømreren wrote:

> Prøv www.beachcamp.dk.. men den er lige ved at blive
> opdateret

Ok tak, men det behøver ikke at være nordjylland, andre steder er
også fine.

Fra : Jens

Dato : 10-04-06 07:44

Vi har ligget på Hvidbjerg strand Camping ved Blåvand, stor plads med masser
af aktivitetsmuligheder, stort lækkert badeland, discotek om aftenen. Lækre
og meget rene faciliteter.
http://www.hvidbjerg.dk/

/Jens

Fra : Chr. Larsen

Dato : 11-04-06 06:55

> af aktivitetsmuligheder, stort lækkert badeland, discotek om aftenen.
Lækre

Tak for advarslen.

Hilsen Christian

Fra : SB

Dato : 12-04-06 21:24

"Chr. Larsen" <news@christianlarsen???.com> skrev i en meddelelse
> Lækre
>
> Tak for advarslen.
>
> Hilsen Christian

Kan du ikke lide at gå i bad da?

Søren

Fra : Henning Lund

Dato : 12-04-06 10:07

Jens wrote:
> Vi har ligget på Hvidbjerg strand Camping ved Blåvand, stor
> plads med masser af aktivitetsmuligheder, stort lækkert
> badeland, discotek om aftenen. Lækre og meget rene faciliteter.
> http://www.hvidbjerg.dk/

OK tak skal du have.