PPPoE
Fra : Mikkel

Dato : 25-05-06 07:07

Hvis en udbyder leverer en router som er kodet men brugernavn og password
til en PPPoE forbindelse, og man ikke har pasword til denne router, findes
der så en metode hvormed man kan afslører de logon data der er lagt ind i
routeren.
Det drejer sig om at jeg gerne vil bruge en anden router hvor en særlig
opsætning med hensyn til porte m.m skal opsættes, men jeg mangler logon info
til PPPoE forbindelsen, og det kan ikke oplyses af den pågældende ISP.

Mikkel

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-05-06 07:41

"Mikkel" <MikkelM@mail.dk> wrote:

> [...]
>der så en metode hvormed man kan afslører de logon data der er lagt ind i

Du kan jo prøve at sætte routeren op mod egen PPPoE server. Det kræver
nok et moderat kendskab til TCP/IP mv, men prøv at kigge på nedenstående
link:

http://www.nat32.com/htm/testbed.htm

<mlr>