hjælp vedr forsiden til routeren vises ikk~
Fra : Rene Boelslund

Dato : 20-05-06 13:13

hej med jer

jeg har problemer med at når jeg går ind på forsiden til opsætningen af min
router
vises kun halvdelen af tegnene og jeg kan ikke ændre i noget som helst
der kommer et trekantet ikon i venstre hjørne forneden og når man kigger på
egnskaberne
for fejlen står der at problemer med denne vebside kan forhindre at siden
vises korrekt
og står der hvad linje osv det er galt i MEN
hvordan afhjælpes denne fejl jeg har hentet den nyeste version java og har
prøvet
at ændre i sikkerhedsindstillingerne for internet uden resultat
jeg har lagt et skærmbillede op af fejlen i dk.binaer idag d 20 maj

mvh rene

Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-05-06 14:51

"Rene Boelslund" <reneboelslund@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at ændre i sikkerhedsindstillingerne for internet uden resultat
> jeg har lagt et skærmbillede op af fejlen i dk.binaer idag d 20 maj

Du skal opdatere firmvaren i routeren..

// Sid