Win Me og XP.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 12-05-06 19:50

Hej NG.

Er der noget ekstra, som man skal tage højde for, når en ME og XP skal
snakke sammen på et netværk, i forhold til en XP og XP? Der er tale om
deling af mapper og en printer. De er sat sammen via en router.

Mvh. Søren.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 12-05-06 23:58

Søren ô¿ô <nej@hotmail.com> wrote:

> [...]
> snakke sammen på et netværk, i forhold til en XP og XP? Der er tale om
> deling af mapper og en printer. De er sat sammen via en router.

Bliver pakkerne routed mellem to adskilte net? Jeg tror du skal spørge i
dk.edb.netvaerk.stort.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 13-05-06 07:18

> Bliver pakkerne routed mellem to adskilte net? Jeg tror du skal spørge i
> dk.edb.netvaerk.stort.

Det er 2 computere, en med ME og en med XP. De går på Internettet via en
router. Der skal bare laves et hjemmenetværk, så der kan deles filer og
printer.

Mvh. Søren.

Fra : Hans

Dato : 13-05-06 00:10

Søren ô¿ô wrote:
> [...]
> snakke sammen på et netværk, i forhold til en XP og XP? Der er tale om
> deling af mapper og en printer. De er sat sammen via en router.

Nej - Det er stort set samme fremgangsmåde som med XP.

Hans

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 13-05-06 07:16

> Nej - Det er stort set samme fremgangsmåde som med XP.

Okay, tak for svaret. så vil jeg prøve af.

Mvh.Søren.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-05-06 04:25

Søren ô¿ô skrev:

> Okay, tak for svaret. så vil jeg prøve af.

Husk at installere den gratis Zonealarm på ME maskinen. ME har ikke voldsom
god sikkerhed.

Claus