dlink 604 ingen forbindelse
Fra : k&y

Dato : 07-05-06 17:30

hej
jeg har en d-link router og nu kan jeg ikke få forbindelse med den på
192.168.0.1 men kan godt gå på nettet gennem den what to do?
/kim

Fra : Hans

Dato : 07-05-06 18:08

k&y wrote:
> hej
> jeg har en d-link router og nu kan jeg ikke få forbindelse med den på
> 192.168.0.1 men kan godt gå på nettet gennem den what to do?
> /kim

Du har selvfølgelig prøvet og slukke og tænde den igen?

Hans

Fra : k&y

Dato : 07-05-06 18:10

jo mange gange,uden det hjalp

Fra : P.L.

Dato : 07-05-06 18:29

On Sun, 7 May 2006 19:10:10 +0200, "k&y" <kimkri@gettwonet.dk> wrote:

>jo mange gange,uden det hjalp

Har du prøvet at resette den?

Fra : k&y

Dato : 07-05-06 18:38

Yeps også det er prøvet,denne opsætning har kørt i et år uden problemer,jeg
har intet ændret,så det er jo muligt at routeren er blevet "træt"

/Kim

Fra : P.L.

Dato : 07-05-06 19:03

On Sun, 7 May 2006 19:37:36 +0200, "k&y" <kimkri@gettwonet.dk> wrote:

>Yeps også det er prøvet,denne opsætning har kørt i et år uden problemer,jeg
>har intet ændret,så det er jo muligt at routeren er blevet "træt"

Er der slet ingen kontakt, ikke nogen login/password box ?

Har du installeret noget software fornylig, noget firewall eller andet
som måske lukker for kontakten til routeren.

Fra : k&y

Dato : 07-05-06 19:09

Nej ingen login box

/Kim

Fra : MN

Dato : 07-05-06 18:25

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse
> jo mange gange,uden det hjalp

Og du har tjekket om din IP på den maskine du sidder ved er 192.168.0.*

Mogens

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-05-06 19:04

k&y skrev:

> hej
> jeg har en d-link router og nu kan jeg ikke få forbindelse med den på
> 192.168.0.1 men kan godt gå på nettet gennem den what to do?
> /kim

Det er ikke underligt!

Adressen er http://192.168.1.1

Jeg har to magen til, som ganske vist hedder Topcom og som kommer i et
dejligt stålkabinet modsat dlinkens plastik.

Claus

Fra : k&y

Dato : 07-05-06 19:10

Jamen Claus så er der 2 forskelle min manual siger 192.168.0.1

/Kim

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-05-06 20:16

k&y skrev:

> Jamen Claus så er der 2 forskelle min manual siger 192.168.0.1

Ja, det må der jo være. Hvilken form skriver du adressen, har du prøvet dem
alle?

Har du prøvet med en anden browser eller computer?

Er du sikker på, at du ikke har lavet ipadressen om?

Claus

Fra : k&y

Dato : 07-05-06 20:26

Ja jeg er sikker på at jeg intet har ændret,det er meget underligt i
formiddags virkede det og så bum! væk var det,jeg fatter det simpelthen
ikke.
/Kim

Fra : P.L.

Dato : 07-05-06 19:15

On Sun, 7 May 2006 20:03:50 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>Det er ikke underligt!
>
>Adressen er http://192.168.1.1

Ikke på min D-Link 604 der er den 192.168.0.1

Fra : Bent Nielsen

Dato : 08-05-06 17:46

Claus Tersgov wrote:

> [...]
>
> Jeg har to magen til, som ganske vist hedder Topcom og som kommer i et
> dejligt stålkabinet modsat dlinkens plastik.

Hi

Er det en Tocom 604??

Har du fundet nye firmware til den ?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-05-06 04:21

Bent Nielsen skrev:

> Er det en Tocom 604??
> Har du fundet nye firmware til den ?

Ja, BR 604.

Næh, den kører fint med den medleverede?

Har du da problemer?

Claus

Fra : Jonni

Dato : 08-05-06 17:15

> hej
> jeg har en d-link router og nu kan jeg ikke få forbindelse med den på
> 192.168.0.1 men kan godt gå på nettet gennem den what to do?
> /kim

Hej!
Vi her en 60-70 stykker af 604/704 i brug.
For mig lyder det som om der er gået en port på routeren.
Hvis det er tilfældet, ses det når man skifter kablet mellem portene.
Er den defekt, skifter lyset i dioderne ikke som de bør.
I givet fald vil du blive bedt om at prøve at forsøge at resette den, og
evt. at geninstallere firmware.
Sidste forudsætter selvfølgelig at du kan logge ind....

/jonni

Fra : k&y

Dato : 09-05-06 15:47

Nå har købt ny router,men bliver smidt af efter ca 1 time,så releaser jeg og
renew så ruller den igen 1 time hvad kan problemet være?

Ps:den nye er en Jensen netlink610

Fra : Bo Simonsen

Dato : 12-05-06 13:47

On 2006-05-09, k&y <kimkri@gettwonet.dk> wrote:
| Nå har købt ny router,men bliver smidt af efter ca 1 time,så releaser jeg og
| renew så ruller den igen 1 time hvad kan problemet være?

På LAN eller WAN siden?

(PS: Vær venlig at svare under det citerede)

--
Bo Simonsen
Stud.Scient / IMADA / SDU

"Computer Science is no more about computers than astronomy is about telescopes."
--- Edsgar Dijkstra

Fra : k&y

Dato : 13-05-06 09:14

> På LAN eller WAN siden?
>
> (PS: Vær venlig at svare under det citerede)
>
> --
> Bo Simonsen
> Stud.Scient / IMADA / SDU

På WAN