Langsom router? Router opsætning?
Fra : Rune

Dato : 30-04-06 11:46

Jeg har en COM-X forbindelse på 6mbit. Når jeg sætter mine computere på en
switch, kører forbindelsen udmærket. Men ligeså snart jeg sætter en router
på begynder det at gå uendeligt langsomt, med masser af time-outs. Det er
det samme om jeg sætter routeren direkte på forbindelsen eller på switchen.
Første troede jeg det var routeren (Sandberg) der var i stykker, så jeg
købte en ny router (D-Link) og prøvede med den. Men stadig det samme.

Hvad gør jeg forkert?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-04-06 16:04

"Rune" <xxx@xyx.kdk> skrev

> [...]
> switchen. Første troede jeg det var routeren (Sandberg) der var i stykker,
> så jeg købte en ny router (D-Link) og prøvede med den. Men stadig det

Det er altså svært at svare på, når du ikke fortæller, hvad du egentlig gør.
Man må vide, hvordan din forbindelse er lavet, og hvordan du præcist
tilslutter og opsætter din router. Er det PPPoEP eller lignende?

Claus