Data/Telefon stik i en dåse?
Fra : Brian K

Dato : 16-04-06 14:14

Hej.

Kan man få et stik til fuga underlag, hvor der er udtag til både Data og
Telefon, hhv RJ11 og RJ45 stik.
Noget i stil med 2 halvbrikker med hhv RJ11 og RJ45, så den passer i en hel
fuga dåse?

Mvh
Brian

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 16-04-06 14:31

Brian K wrote:
> Kan man få et stik til fuga underlag, hvor der er udtag til både Data og
> Telefon, hhv RJ11 og RJ45 stik.
> Noget i stil med 2 halvbrikker med hhv RJ11 og RJ45, så den passer i en
> hel fuga dåse?

De RJ45 stik jeg kener kan også bruges til RJ11 stik. Så er det blot kun de
midterste ledere der benyttes. Så jo - du kan få dobelte RJ45 stik som
passer i en hel fuga dåse.

/A

Fra : Brian K

Dato : 16-04-06 14:36

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> wrote in message

> De RJ45 stik jeg kener kan også bruges til RJ11 stik. Så er det blot kun
> de
> midterste ledere der benyttes. Så jo - du kan få dobelte RJ45 stik som
> passer i en hel fuga dåse.

Ok, hvorfor laver de dog ikke en med RJ11 og RJ45, øv

Tak for svaret.

Mvh
Brian

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-04-06 18:41

"Brian K" <houge@houge.spamfree.dkREMOVE> wrote:

>Ok, hvorfor laver de dog ikke en med RJ11 og RJ45, øv

Du læser ikke Andreas' svar.....

RJ11 han passer ind i RJ45

Princielt er det bare at opsætte dåser med dobbelte RJ45 stik. Og så er
det opsætningen ude i dit krydsfelt der bestemmer om stikket skal føre
gammeldavs analog telefon, ISDN, Ethernet eller måske endda en
kombination heraf.....

<mlr>

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-04-06 19:08

Brian K wrote:

> "Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> wrote in message

> Ok, hvorfor laver de dog ikke en med RJ11 og RJ45, øv

Det er jeg nu rimelig sikker på at de gør. LK´s hjemmeside vil ikke lige
herfra, men prøv at lede lidt dér.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.