Forskelligt billed dag for dag..
Fra : Spacer Gif

Dato : 17-01-01 16:59

Hejsa
Jeg er ved at bakse enhjemmeside sammen. På forsiden er der bla. et billed.
Jeg kunne nu tænke mig at der blev vist et tilfældigt billed for hvert
reload. Jeg har derfor lavet 5 billeder med navnene :
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Er det ikke muligt med lidt javacript at lave en funktion der loader et
tilfældigt billed af de 5?

/SG

Fra : Ole Andersen

Dato : 17-01-01 20:19

Du kan finde en masse gode links til javascript på

--
DKportal
http://www.dkportal.dk

mvh
Ole

Fra : Thomas Knudsen

Dato : 18-01-01 01:10

du placerer de 5 billeder i et array og vælger et index ved hjælp af en
random metode.
onload="vælgBilled();"
kunne så definere kilden til et billede....

/Thomas