Captcha php script?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 14-05-06 18:55

Hej gruppe,

Jeg søger efter et captcha script, skrevet i PHP som jeg kan integrer
for en kunde.

Jeg har kigget på flere,men ingen af dem er det lykkedes mig at få til
at virke.
Det er helt sikkert ikke scriptene der er noget galt med, men blot
manglene dokumentation på dem jeg har fundet.

Er der nogle i kan anbefale som jeg bør se på?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://ITX-forum.dk - Forum for ITX/embedded computers freaks
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 14-05-06 20:28

http://www.phpclasses.org/browse/package/1569.html

--
ulrik nielsen |

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 15-05-06 20:19

Jeg fandt det her, det er det - de unge vil ha :)

http://php.resourceindex.com/detail/03710.html

Virker første gang - virker altid :)

har set på den class der blev postet - får den ikke til at virke (vise
billedet)

Tak for svar, hygge

/Thomas