Problem med afstand mellem billeder
Fra : TL

Dato : 28-05-06 19:34

Hej NG,

Nu har jeg stirret mig blind på http://www.phat-shades.com/
hvor jeg har 3 billed-links (shades, order, contact) men der er afstand
mellem links(billederne).

Har prøvet at sætte margin/paddings/border til 0px div. steder men nej -
stadig afstand.
Kan I se hvor afstanden opstår?

Tak for hjælpen
--
TL

www.lindkold.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-05-06 19:55

TL skrev:

> Kan I se hvor afstanden opstår?

Prøv at undlade linjeskift i dine links!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : TL

Dato : 28-05-06 19:58

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Prøv at undlade linjeskift i dine links!
>
> --

Var sikker på de var væk, men det hjalp med et par nye øjne på siden...tak
for hjælpen...!

TL
--
www.lindkold.dk

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 29-05-06 17:46

Et lille spørgsmål...når jeg kigger i dit CSS kan jeg se at du bruger en
margin angivelse der hedder AUTO - hvad gør det? (måske et dumt
spørgsmål.....jeg ved normalt godt hvad AUTO betyder men i forhold til
en margin......?)

Din navigation er ikke gennemsigtig i IE ?

:) Morten
www.lille-web.dk

Fra : TL

Dato : 29-05-06 17:56

"Morten P. Andersen" skrev i en meddelelse ...
> [...]
> margin......?)
>
> Din navigation er ikke gennemsigtig i IE ?

Hej Morten,

nej, det ved jeg - det er transperant PNG i IE der er min næste udfordring.
....men ny tråd.

TL
--
www.lindkold.dk

Fra : Frank Olieu

Dato : 29-05-06 18:08

_Morten P. Andersen_ skrev | wrote | écrivit (29-05-2006 18:46):

> en margin angivelse der hedder AUTO - hvad gør det? (måske et dumt
> spørgsmål.....jeg ved normalt godt hvad AUTO betyder men i forhold til
> en margin......?)

width:xxx; + margin-left:auto; + margin-right:auto; = centrering af elementet.

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 29-05-06 18:18

Frank Olieu skrev:

> width:xxx; + margin-left:auto; + margin-right:auto; = centrering af elementet.

Ja, selvfølgelig...smart
TAK
:)
Morten