Validering
Fra : Daniel Larsen

Dato : 25-05-06 14:08

Min side
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.noll3r.net%2Fpages%2Faffiliate.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

validerer ikke.
Hvilket script til mit flash kan jeg bruge istedet for at dette skal lykkes?
Ved godt der er mange andre fejl. Men det er bare det der embed jeg har
problemer med. Ved ikke hvordan det kan ændres ..

Fra : jopa

Dato : 25-05-06 14:16

Daniel Larsen skriblede bla:
> Min side
> validerer ikke.
> Hvilket script til mit flash kan jeg bruge istedet for at dette skal
> lykkes?

Du kan bruge nedenstående: men ret den til
<object
type="application/x-shockwave-flash" data="flash.swf"
height="60" width="300"><param name="movie"
value="flash.swf" /></object>

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Daniel Larsen

Dato : 25-05-06 15:45

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge nedenstående: men ret den til
> <object
> type="application/x-shockwave-flash" data="flash.swf"
> height="60" width="300"><param name="movie"
> value="flash.swf" /></object>

Har lige revalideret. Men den passer stadig ikke? Kan <object> ikke få lov
at stå inde i en form box? Er det der min fejl den ligger? Skal man så til
at lave de der & tegn eller har i en anden metode istedet for form textboxe
jeg kan bruge så den ikke smadrer mit design pga. at koden er for lang
sammenhængende.

Fra : Denn!s H

Dato : 25-05-06 15:55

"Daniel Larsen" <mailme@noll3r.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> at lave de der & tegn eller har i en anden metode istedet for form
> textboxe jeg kan bruge så den ikke smadrer mit design pga. at koden er for

Denn!s H

Fra : Denn!s H

Dato : 25-05-06 16:06

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse

<textarea >&lt;object&gt;...&lt;/object&gt;</textarea>

skulle due

Denn!s H