lidt problemer med CSS :o/
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 09:41

Hejsa Alle

Er ved at lave noget konkurrence side, men opsætningen driller, man får helt
lyst til at gå tilbage til tabels...

I kan se hvordan det ser ud her http://starchild.dk/test.jpg og stylesheet
http://starchild.dk/style.css og til sidst et udsnit af koden på
http://starchild.dk/kode.php

Som i kan se på test.jpg, så skal billedet være til venstre, men størrelsen
kan godt variere det har dog max specs på 100x75px og alt efter hvor
lang/kort teksten er + hvorstort/småt billedet er, så vælter firmalogoet og
den nederste tekst jo rund, og det er ikke hensigtsmessigt.. "Konkurrencen
køres af:" skal være helt i bunden af rubrikken, og skal støtte op af
firmalogoet, som også skal være helt i bund, og helt ud til højre af
rubrikken..

Hvorn hulen laver jeg det uden tabeller ?? synes ikke jeg kan få CSS til at
være så alsidigt, som f.eks. tabeller er..

Gode råd modtages med kyshånd

Mvh
Morten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-05-06 09:56

Juel skrev:

> I kan se hvordan det ser ud

Hvordan vil du gerne have at det ser du? Det kan jeg ikke lure.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 10:02

> Hvordan vil du gerne have at det ser du? Det kan jeg ikke lure.

Hejsa

Som http://starchild.dk/test2.jpg

Altså hvor det hele er inden for samme firkant, men det lille firma logo er
helt nede i højre hjørne altid..

Var det bedre ?

Mvh
Morten