Indsætning af video
Fra : Robert Rungholm

Dato : 19-05-06 21:28

hej.
jeg er igang med så småt at opbygge min lille hjemmeside,
www.robertrungholm.dk
kender i et script hvorved man lægger en video ind?
jeg bruger FTP til at uploade.

-Robert Rungholm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer Kjeldgaa~

Dato : 19-05-06 21:31

Robert Rungholm skrev:
> kender i et script hvorved man lægger en video ind?

Du behøver slet ikke noget script. Du kan bare lave et link ligesom du
ellers ville gøre:

På den måde er det helt op til brugeren hvordan videoen skal håndteres.

--
Christoffer Kjeldgaard Petersen

Fra : Louis

Dato : 20-05-06 10:07

> kender i et script hvorved man lægger en video ind?

Du må gerne hugge opskriften på:
http://www.laerkebo.net/sommerfest_2003_film.shtml,
men du skal være opmærksom på, at det kun fungerer i IE og vistnok NS.

Louise

Fra : Christoffer Kjeldgaa~

Dato : 20-05-06 12:22

Louis skrev:
> men du skal være opmærksom på, at det kun fungerer i IE og vistnok NS.

Netop derfor giver det ingen mening at udforme løsningen sådan. Skal det
endelig gøres, bør der som minimum laves et alternativt link til de
brugere, der ikke benytter en eller anden bestemt browser, så de også
har mulighed for at se videoen.

--
Christoffer Kjeldgaard Petersen