Switch 10 eller 100?
Fra : Harald

Dato : 15-06-01 07:28

Hej

Gælder det for ALLE 10/100 switche at de køre 100 på de porte der kan klare
det selvom der på andre porte kun er tilkoblet 10 Mbit udstyr? Eller findes
der switche som køre 10Mbit på alle porte hvis bare 1 port kun kan klare
10Mbit.

Mvh
HK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-06-01 07:45

"Harald" <kroning@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Gælder det for ALLE 10/100 switche at de køre 100 på de porte der kan
klare
> det selvom der på andre porte kun er tilkoblet 10 Mbit udstyr?

Ja, alle rigtige switche opfører sig på denne måde.
Nogen firmaer bruger begrebet switching hub, hvilket ikke nødvendigvis er en
rigtig switch

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen