CSS boks height 100% problemer
Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 17-05-06 07:43

Hej

Mit problem er at jeg ikke kan få min css boks til at fylde hele
højden med height: 100%;

I opera og mozilla strækker den sig ud som den skal, dog kommer der
vertikale rullegardiner. I IE strækker den sig slet ikke ud.

Nogen der har oplevet samme problem og evt kender en løsning? :)

Kode html:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
charset=iso-8859-1" />
<title>Untitled Document</title>
<link href="css/css.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
</head>

----

Kode css:

body {
background-color:#FFFFFF;
}

#left{
position:absolute;
top:179px;
left:10px;
width: 155px;
height: 100%;
background-color:#8fbee8;
}

Kan evt ses her online: http://www.power-up.dk/test/test.php

På forhånd tak

/Ran

Fra : Per Rasmussen

Dato : 17-05-06 22:06

Ryan Jeppesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> vertikale rullegardiner. I IE strækker den sig slet ikke ud.
>
> Nogen der har oplevet samme problem og evt kender en løsning? :)

height 100% af hvad??
så der skal vel lige en højdepå body.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 28-05-06 16:22

Lige det der skulle til, men der kommer stadig rullegardiner i
firefox, nogen ide til hvorfor??

Tak

Ryan

Fra : Tidemann

Dato : 30-05-06 00:51

"Ryan Jeppesen" skrev
> Lige det der skulle til, men der kommer stadig rullegardiner i
> firefox, nogen ide til hvorfor??

Ja, der skal forskellig højde på IE og FF
Har du et link til siden, så er det nemmere at hjælpe...........

--
Venlig hilsen Marianne
design af: