Hjælp til Jeopardy
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 14-05-06 11:08

Jeg vil lave et Jeopardy-spil i HTML koder. Jeg vil lave det
sådan, at man skal trykke på et spørgsmål for at vælge det, og så
skal spørgsmålet komme op i et pop-up vindue. Når man så har
lukket vinduet, skal teksten skal teksten i feltet forsvinde.

Jeg vil allerhelst lave det i en tabel, fordi det er mest
overskueligt.

Hvordan gør jeg det helt præcist?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 14-05-06 15:06

Rasmus Hansen skriblede bla:
> [...]
> lukket vinduet, skal teksten skal teksten i feltet forsvinde.
>
> Jeg vil allerhelst lave det i en tabel, fordi det er mest

Kan man ikke med HTML

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : v0id

Dato : 14-05-06 19:05

Prøv med noget JavaScript.
Har personligt ingen erfaring med JavaScript, men du burder da nemt
kunne finde noget på nettet.

http://www.Google.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-05-06 19:28

Rasmus Hansen was thinking very hard :
> Hvordan gør jeg det helt præcist?

Læser en masse om javascript, DOM og den slags - eller betaler dig fra
det :)

"Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on
the roof and gets stuck." - George Carlin

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 15-05-06 20:09

Lige meget... Jeg har fundet det hele, og jeg har klaret det hele med
HTML-koder og CSS-koder - uden det store besvær!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-05-06 21:55

Rasmus Hansen laid this down on his screen :
> Lige meget... Jeg har fundet det hele, og jeg har klaret det hele med
> HTML-koder og CSS-koder - uden det store besvær!

Hmmm, det lyder spændende - hvordan har du gjort det ? (er du sikker på
du ikke er kommet til at dryppe lidt Javascript med i det ?)

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Michael Haase

Dato : 16-05-06 15:49

Henrik Stidsen skrev dette den 15-05-2006 22:55:
> Rasmus Hansen laid this down on his screen :
>
> Hmmm, det lyder spændende - hvordan har du gjort det ? (er du sikker på
> du ikke er kommet til at dryppe lidt Javascript med i det ?)

Mon ikke han har lavet noget med target=_blank eller hvordan det nu er,
og så sætter farven på besøgte links til samme farve som baggrunden?

--
Michael Haase