lige høje kolonner??
Fra : Tidemann

Dato : 13-05-06 16:59

Hejsa

Jeg har lavet den her nye side, men det irriterer mig grænseløst, at jeg er
nød til at sætte en transp.gif eller en højde på menuen.
Kan det bare ikke lade sig gøre uden, når jeg vil bruge den opacity på
menukolonnen??

Jeg har testet flere udgaver af to kolonner, men kan ikke finde den rigtige
løsning.
Er der lidt hjælp at hente?

www.singingwolfs.dk/hunkatte.shtml

--
Venlig hilsen Marianne
design af:

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-05-06 17:22

Tidemann skrev:

> Jeg har testet flere udgaver af to kolonner, men kan ikke
> finde den rigtige løsning.

Kan Jørgens
http://www.webdesign101.dk/csslayout/jello/jello_3.html
ikke hjælpe dig videre?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Tidemann

Dato : 13-05-06 23:13

"Allan Vebel" skrev

> Kan Jørgens
> http://www.webdesign101.dk/csslayout/jello/jello_3.html
> ikke hjælpe dig videre?

Jeg kan godt få det til at virke på de sorte sider:
http://www.singingwolfs.dk/layout_spalter.shtml

men ikke på de blå, det blå skal ikke være gennemskinneligt, og jeg kan ikke
placere opacity så!
http://www.singingwolfs.dk/2_spalter.shtml

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-05-06 23:27

Tidemann skrev:

> jeg kan ikke placere opacity så!

Er det virkelig nødvendigt med den gennemsigtighed? Jeg
synes i begge tilfælde at det gør teksten meget vanskelig
at læse.

Nu er det jo "lige høje kolonner" der var spørgsmålet, og det
er jo løst, kan jeg se.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Tidemann

Dato : 14-05-06 10:45

"Allan Vebel" skrev

> [...]
> at læse.
>
> Nu er det jo "lige høje kolonner" der var spørgsmålet, og det

Ja de skal være gennemsigtige, det er derfor jeg har problemet!
Men hun må leve med at skulle justere højden på den gif, når hun ændrer noget
på siden.

Tak for hjælpen...........