Hjælp til validering
Fra : povl sørensen

Dato : 11-05-06 18:49

Hej

http://www.klinikhjertetsvej.dk er der valideringsfejl.

Jeg er ikke dygtig til hjml - så er der en venlig sjæl, som vil
hjælpe mig.

Jeg forstår ikke fejlene og hvordan jeg skal rette dem.

På forhånd tak for hjælpen.

Povl

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-05-06 20:27

I Rækkefølge:

1. Det er ikke tilladt med HEIGHT på en tabel. Brug CSS til at sætte
højden.

2. Brug ligeledes CSS her til at sætte kant farve.

3. Her har du en fejl hvor der mangler et <TR> tag.

4. Samme som 2.

5. Det er ikke tilladt at bruge et ID mere end en gang på siden. Brug
CLASS i stedet.

6. Kun information.

7. Du har en illegal nesting af tags her en TABLE skal se sådan her
ud:
<TABLE><TR><TD>indhold</TD></TR></TABLE>
Du kan have flere TR og TD men rækkefølgen skal holdes.

8. og 9. Se 7.