Et border problem med Hintzmanns mhaList
Fra : Martin

Dato : 08-05-06 16:53

Jeg har lavet et par modificeringer til designet til Hintzmanns mhaList,
nu ser det rigtig perfekt ud i firefox.

Men det eneste jeg ikk lige kan overskue, er hvordan jeg får den hvide
border helt ud til venstre kant i IE.
Med firefox lavede jeg et eller "hax"
med en margin-left med minus tal, og "paddede" det igen bagefter, med
padding-left.

Problemet er at hvis jeg prøver det samme med IE, så mangler stregen så
bare til højre.

Er der en der kan komme med en løsning på problemet?

Link: <http://www.natten-i.dk/pointen/>

Fra : Louis

Dato : 09-05-06 20:35

> Jeg har lavet et par modificeringer til designet til Hintzmanns mhaList,

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men jeg kan se, at du har
lavet noget smart. Når man klikker på teksten "Menu 1", så folder menuen sig
ud.
Jeg har også brugt mhaList på http://www.laerkebo.net/. Man skal klikke på
det lille + for at få menuen til at folde sig ud. Jeg kunne godt tænke mig,
at det fungerer på samme måde som hos dig. Hvordan har du båret dig ad?

Louise

Fra : Martin

Dato : 10-05-06 02:36

Louis wrote:

> [...]
> at det fungerer på samme måde som hos dig. Hvordan har du båret dig ad?

Jeg har såmænd bare brugt et andet eksempel end du har tror jeg :)
<http://hintzmann.dk/demos/mhalist/example2.html>
Også har jeg bare lavet mine egne tilføjelser til det hele.