Firefox + table height 100%
Fra : Morten Davidsen

Dato : 05-05-06 20:30

Hejsa,

Er der nogen måde at få table height til at være 100% i Firefox - det virker
fint i IE

Jeg har defineret følgende CSS:
table.page {
height:100%;
}

og min table er af klassen "page".

Any pointers?

/MD

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-05-06 01:34

Morten Davidsen wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen måde at få table height til at være 100% i Firefox

100% af hvad? Hvis du ikke fortæller browseren det, ved den ikke hvad du
mener. At IE gætter rigtigt, er en fejl.

Indsæt dette i din css:

html, body {
height; 100%;
margin: 0;
padding: 0;
}

Så ved odentlige browsere, hvad de 100% højde på tabellen skal beregnes ud
fra.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Dennis Munding

Dato : 06-05-06 07:22

Hej Morten!

Jeg kommer lige til undsætning, da jeg kan se på Eriks svar, at det var
langt over hans sengetid...

> Indsæt dette i din css:
>
> html, body {
> height; 100%;
> margin: 0;
> padding: 0;
> }

html, body {
height:100%; <<-- Her skal der være et : (kolon) efter height - ikke
semikolon (;)
margin:0;
padding:0;
}

> Så ved odentlige browsere, hvad de 100% højde på tabellen skal beregnes ud
> fra.

Jeg ved ikke hvad odentlige er, men jeg ved hvad en ordentlig browser er...
;-p

Godnat og godmorgen Erik!

Med drilsk hilsen
--
Dennis Munding
Web-master

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-05-06 22:06

Dennis Munding wrote:

> height:100%; <<-- Her skal der være et : (kolon) efter height - ikke

> Godnat og godmorgen Erik!

Jeg må prøve at undlade det natteroderi. Det er noget rod at komme med den
slags fejlagtige koder.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/