download af formular
Fra : dsjepsen

Dato : 02-05-06 10:13

På min hjemmeside har jeg brug for at brugeren kan gå ind og
download dokumenter. Jeg skal så have mulighed for at kunne se
hvem der har hentet dokumenterne (feks ved indtastning af
virksomheds navn, cvr. nr, og email.) og ikke mindst hvad der er
blevet downloaded. Jeg er ikke haj til HTML eller andet, da jeg
sidder og arbejder i Flash og derefter sætter det op i
dreamweaver. Så jeg håber at der er nogle der kan bidrage med et
script der kan lede mig på vejen.

Med Venlig Hilsen
DSJ

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-05-06 10:28

On 02 May 2006 09:13:24 GMT, dsjepsen wrote:

> [...]
> hvem der har hentet dokumenterne (feks ved indtastning af
> virksomheds navn, cvr. nr, og email.) og ikke mindst hvad der er

Der kan man så indtaste falske oplysninger, overvej om der skal sendes en
validerings-email før de får lov at downloade

> [...]
> sidder og arbejder i Flash og derefter sætter det op i
> dreamweaver. Så jeg håber at der er nogle der kan bidrage med et

Dit spørgsmål hører hjemme i .serverside.asp eller .serverside.php alt
efter hvad dit webhotel understøtter. Problemet er nok at du ikke skal
regne med at man vil servere en løsning til dig i de grupper, men hvis du
har spørgsmål om noget du selv har arbejdet på kan de sikkert godt hjælpe.

--
np: Chris Liebing - Live Mayday 06
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-06 10:32

Thomas Jespersen skrev:

> Dit spørgsmål hører hjemme i .serverside.asp eller
> .serverside.php

- eller dk.edb.programmering.dotnet (for asp.net).

> alt efter hvad dit webhotel understøtter.

- samt hvad spørgeren har lyst til at arbejde i.

> Problemet er nok at du ikke skal regne med at man vil servere
> en løsning til dig i de grupper, men hvis du har spørgsmål om
> noget du selv har arbejdet på kan de sikkert godt hjælpe.

Ja.
--
Jens Gyldenkærne Clausen