Hvorfor anderledes margin/padding i Opera
Fra : TL

Dato : 30-04-06 23:06

Hej NG,

På test-siden:
http://www.lindkold.dk/it/index.html

kommer der luft mellem min Left, Center og Right-div og billedet ovenover i
Opera (v. 8.54)?!

Siden ser korrekt ud i FF, ja selv i IE

Har prøvet at nulstille margin/padding på de tilstødende div'er, <h1> etc.,
men kan ikke gennemskue hvad der giver afstanden/hullet.

--
TL

www.lindkold.dk
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Fra : David Trasbo

Dato : 01-05-06 17:58

TL skrev:

> På test-siden:
> http://www.lindkold.dk/it/index.html
>
> kommer der luft mellem min Left, Center og Right-div og billedet ovenover
> i Opera (v. 8.54)?!

Jeg bruger Opera 9.0. Kan (måske) derfor ikke se fejlen.

> Siden ser korrekt ud i FF, ja selv i IE
>
> Har prøvet at nulstille margin/padding på de tilstødende div'er, <h1>
> etc., men kan ikke gennemskue hvad der giver afstanden/hullet.

Jeg har kigget på siden i IE 7.0 og Opera 9.0 og kan ingen forskel se. Har
du mon fået rettet fejlen i mellemtiden?

Ellers prøv at skrive:

*html{
margin:0;
padding:0;
}

.... i dit stylesheet. Hvis det hjælper, ved du at der mangler en nulstilling
af margin/padding et sted.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : TL

Dato : 01-05-06 20:47

"David Trasbo" skrev:

> [...]
>
> Jeg har kigget på siden i IE 7.0 og Opera 9.0 og kan ingen forskel se. Har
> du mon fået rettet fejlen i mellemtiden?

Det hjalp desværre ikke, men tak for tippet.

> ... i dit stylesheet. Hvis det hjælper, ved du at der mangler en
> nulstilling af margin/padding et sted.

Det må der så gøre...Prøver at opdatere Opera og se hvad der så sker.

TL
--
www.lindkold.dk

Fra : TL

Dato : 01-05-06 22:31

9.0 - er det til en mac? 8.54 er sidste nye til pc?

TL
--
www.lindkold.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-05-06 23:59

"TL" <lindkoldFJERN@MIGgmail.com> posting:

>9.0 - er det til en mac? 8.54 er sidste nye til pc?

Opera 9 er en beta -
http://snapshot.opera.com/
http://labs.opera.com/

--
What is life, except excuse for death,

"Mid-weekly-prebeta-release-candidat" -Det ved du vist godt