min hjemmeside er stor på andre computere?
Fra : mark wesenberg

Dato : 29-04-06 16:45

hej

jeg har en hjemmeside: www.aalborg-cy.dk/Hjemmeside/index.htm

Men! når jeg ser den på andre computere, er størrelsen
overhovedet ikke som min på min egen.

Findes der en kode sådan, at jeg gå ind og ændre problemet`?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-06 16:51

mark wesenberg skrev:

> jeg har en hjemmeside: www.aalborg-cy.dk/Hjemmeside/index.htm

> Men! når jeg ser den på andre computere, er størrelsen
> overhovedet ikke som min på min egen.

Det gælder alle hjemmesider. Meget få systemer er ens, og selv om
de er, sætter brugerne dem sikkert forskelligt op.

Men validatoren finder 168 fejl i din kode, så størrelsen er nok
det mindste problem. Så længe der er fejl, kan du ikke forvente
at den virker som tænkt i andre browsere eller på andre systemer.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-06 16:59

Bertel Lund Hansen skrev:

> Men validatoren finder 168 fejl i din kode, så størrelsen er nok
> det mindste problem. Så længe der er fejl, kan du ikke forvente
> at den virker som tænkt i andre browsere eller på andre systemer.

Nu har jeg kikket på din kode. Den er lavet i Word. Det er
håbløst. Det nemmeste er at kassere det hele og begynde forfra.

Her er et skærmbillede af hvordan det ser ud i min browser,
Opera:

   http://lundhansen.dk/temp/skaermbillede.jpg

I Firefox ser det næsten ligesådan ud bortset fra at hovedfeltet
er mindre og mindre end skærmen.

--
Bertel