Video i HTML
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-06 07:18

Jeg har en videosekvens i .wmv format, som jeg vil have på hjemmesiden.
Kan nogen give mig et tag, der starter afspilningen?
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-04-06 21:55

Henning Brodersen skrev:

> Jeg har en videosekvens i .wmv format, som jeg vil
> have på hjemmesiden. Kan nogen give mig et tag,
> der starter afspilningen?

Du kan bruge

Så åbner din video i folks foretrukne afspiller. Der er
samtidig mulighed for at højreklikke på linket, så man
kan hente filmen hjem på egen harddisk.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 09:50

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge

> Så åbner din video i folks foretrukne afspiller. Der er
> samtidig mulighed for at højreklikke på linket, så man
> kan hente filmen hjem på egen harddisk.

Tak Allan, det var lige det, jeg havde brug for.
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk