Kan nogen hjælpe med message board og HTML~
Fra : PSS

Dato : 27-04-06 07:28

Jeg har lavet et message board på zipstat hvor der er mulighed
for at indsætte HTML kode til en overskrift.

Jeg vil gerne have følgende to billeder ind i overskriften:
http://www.livsstilslinjerne.dk/topny.gif og
http://www.livsstilslinjerne.dk/images/komisk%20livsstil.gif

Aner bare ikke hvordan jeg laver koden, så billederne vises i
message boardets overskrift?

Du kan se siden under "forum" på http://www.poulss.dk

Egentlig ville jeg helst have haft et board i stil med dette:
http://www.diafonen.dk/wm4169 men det kan jeg desværre ikke finde
ud af at lave eller sætte op og jeg har ikke kunnet finde noget
der ligner. Jeg har prøvet med PHPBB forum og det virkede bare
ikke så længe, bliver åbenbart angrebet og folk kan ikke logge på
som medlemmer, derfor skal jeg have lavet noget mere enkelt.

Med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne