Forskel på kassehøjde i IE og Moz
Fra : Lars

Dato : 21-04-06 06:47

Hvorfor er der forskel på kasserne på forsiden med nyheder på:
www.vih.dk i IE og Moz. I IE står de rigtigt nok, men i Moz er den
venstre kasse dobbelt så høj?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 21-04-06 07:09

"Lars" <lsolesen@gmail.com> writes:

> Hvorfor er der forskel på kasserne på forsiden med nyheder på:
> www.vih.dk i IE og Moz. I IE står de rigtigt nok, men i Moz er den
> venstre kasse dobbelt så høj?

.... og i Opera er begge kasser fire gange så høje. Jeg har ikke lige
fundet grundem, men du kunne overveje om de ikke har samme størrelse i
Firefox, men at de bliver skåret af i bunden så resten ikke ses.

/L

Fra : Lars

Dato : 21-04-06 07:22

> ... og i Opera er begge kasser fire gange så høje. Jeg har ikke lige
> fundet grundem, men du kunne overveje om de ikke har samme størrelse i
> Firefox, men at de bliver skåret af i bunden så resten ikke ses.

Hm, du har ret. Ikke at de er lige høje, men at begge bokse i FF går
helt ned til bunden af siden uden overflow: hidden. Faktisk går de
bare igennem boksen med søgedimsen også?

--
Lars