Samlingspunkt for danske webstandard, css ~
Fra : Jan Gudiksen

Dato : 18-04-06 17:25

Hej alle sammen.

Jeg skrev for noget tid siden denne nyhed på dk.edb.internet.webdesign,
hvilket måske har vist sig at være en lille smugle fejlplaceret :) Derfor
skriver jeg den nu her, men også fordi jeg søger erfarne skribenter.

OBS. Har du interesse i webstandarder, css og seo, så giv mig et prej. Jeg
søger nogle erfarne webstandard udviklere, der kan være med til at bringe
spændene artikler på webstandarder.dk, der kan være med til at hjælpe og
højne niveauet i de danske webløsninger.

Jeg har længe gået med ideen om at skabe et samlingspunkt for de danske
udviklere. Jeg har igennem den senere tid arbejdet på et sted, der gerne
skulle indfri dette ønske.

Jeg har stadigvæk man projekter og forventninger til siden, men håber der
vil
være en stor opbakning og support til at få dette til et stort og anerkend
sted at hente sine informationer omkring webstandarderne.

Mit mål er at skabe en bedre forståelse for standarderne, og på samme tid
være med til at hjælpe de mange udviklere der er interesseret i at højne
niveauet i de løsninger de levere. Siden vil komme til at omhandle
webstandarder, layout, css og søgemaskineoptimering.

Jeg håber I er klar på at give stedet en go start, så besøg det endeligt og
kom gerne med ønsker og ideer til sidens indhold. Husk på at det fortsat er
under kraftig udvikling, hvilket er årsagen til jeg har gået lidt stille med
dørene.

Hvis der er nogle der har lyst til at bidrage med indlæg og artikler, så
send
mig en mail, og fortæl lidt om dig selv og hvad du gerne ville bidrage med.

Tag et kig forbi www.webstandarder.dk